خبرگزاری کار ایران

نمایشگاه تخصصی دستاوردهای ایران همزمان با نهمین کمیسیون مشترک ایران و قطر برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۵۳۷۶

در نشست هماهنگی نهمین کمیسیون همکاری‌های مشترک ایران و قطر ضمن اشاره به برگزاری نمایشگاه تخصصی از دستاوردهای ایران همزمان با نهمین اجلاس ایران و قطر، مباحث دیگری چون برنامه‌ریزی لازم برای برگزاری همایش تجاری در تهران یا دوحه مطرح شد.

به گزارش ایلنا از وزارت نیرو، نشست هماهنگی نهمین اجلاس ایران و قطر با حضور رایزن بازرگانی قطر و نمایندگان وزارت نیرو برگزار شد. بنا بر این گزارش نهمین اجلاس کمیسیون مشترک ایران و قطر از هجدهم آذر، با حضور هیئت بلند پایه دو کشور از مسئولان اقتصادی، اجتماعی برای توسعه و تعمیق مناسبات اقتصادی و اجتماعی دو کشور در تهران برگزار می‌شود.

این کمیسیون در قالب چهار کمیته تخصصی با حضور مقامات بلند پایه دو کشور ایران و قطر شامل کمیته تجارت ( بازرگانی، صنایع و اتاق‌های بازرگانی، بانکی، گمرکی و بیمه)، کمیته زیرساخت ( راه و شهرسازی، کشاورزی و فناوری اطلاعات و ارتباطات و کار)، کمیته اجتماعی و فرهنگی (گردشگری و صنایع دستی، بهداشتی، علوم و پژوهش، قضائی و حقوق) و کمیته انرژی (آب و فاضلاب ، برق و نفت و گاز و محیط زیست) برگزار  خواهد شد.

همچنین در حاشیه این اجلاس، نمایشگاه تخصصی از دستاوردهای ایران در حوزه «صنایع مواد غذایی»، «بهداشت، درمان و دارویی»، «صنعت کشاورزی» و «دانش‌بنیان‌ها» و« انرژِی» برای معرفی محصولات صادراتی ایران دایر می‌شود.

در این نشست اعلام شد: نمایندگان ارشد بخش خصوصی دولت قطر نیز در جریان برگزاری کمیسیون مشترک در تهران حضور یافته و نشست شورای بازرگانان دو کشور در حاشیه اجلاس نهم تشکیل خواهد شد.

بنا بر این گزارش، برنامه‌ریزی برای برگزاری همایش تجاری و نمایشگاه معرفی توانمندی دو کشور از محورهای مورد بحث در شورای تجاری خواهد بود

این گزارش حاکی است نهمین اجلاس کمیسیون مشترک ایران و قطر به صورت سالیانه برای توسعه همکاری‌های اقتصادی و تعامل سازنده دو کشور ایران و قطر در تهران مورخ ۲۰-۱۸ آذر به ریاست وزیر نیرو ایران و وزیر صنعت و تجارت قطر در راس هیئتی بلند پایه از مسئولان دستگاه‌های اجرایی دو کشور در تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز