خبرگزاری کار ایران

اختصاصی ایلنا؛

کلیات لایحه بودجه ١۴٠٣ منتشر شد/ افزایش ١۵ درصدی منابع هدفمندی یارانه‌ها + سند

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۰۵۹۵

روز گذشته رئیس‌جمهور نامه لایحه بودجه ١۴٠٣ را تقدیم مجلس کرد و بخشی از اعداد و ارقام مهم بودجه‌ای ازجمله سقف بودجه، درآمدهای نفتی و مالیاتی، میزان انتشار اوراق و ... منتشر شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، با تقدیم نامه لایحه بودجه ١۴٠٣ به مجلس؛ بخشی از اعداد و ارقام مهم بودجه‌ای ازجمله سقف بودجه، درآمدهای نفتی و مالیاتی، میزان انتشار اوراق و ... منتشر شد.

طبق ماده ۱۸۲ قانون آیین نامه داخلی مجلس دولت موظف است لایحه بودجه سالانه کل کشور را حداکثر تا پانزدهم آذرماه هر سال به مجلس تسلیم کند. به ترتیب زیر به صورت دوشوری رسیدگی می‌شود که در ابتدا لایحه بودجه به همراه پیوست ها و جداول به کمیسیون تلفیق ارجاع می شود.کمیسیون تلفیق موظف است حداکثرظرف مدت پنج روز از زمان وصول لایحه، گزارش خود را در مورد کلیات منتشر کند. گزارش کمیسیون تلفیق مطابق آئین نامه داخلی در اولین جلسه علنی مجلس مورد رسیدگی قرار می گیرد.

بخش اول بودجه ٧ فصل دارد که شامل احکام، سقف منابع، سقف درآمد و تراز مالیاتی، سقف واگذاری واگذاری‌های دارایی‌های سرمایه‌ای و دارایی‌های مالی،منابع هدفمندی یارانه‌ها و مفروضات پیش بینی منابع و مصارف بودجه است.

در بودجه سال آینده منابع هدفمندی یارانه‌ها با رشد ١۵ درصدی به عدد ٧.۵٨٨.٠٠٠ میلیارد ریال آمده است.

برای دریافت سند لایحه بودجه از لینک زیر استفاده کنید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز