خبرگزاری کار ایران

بیش از 6 میلیون بشکه صادرات نفت عراق به امریکا در ماه سپتامبر

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۳۳۹۱

اداره اطلاعات انرژی امریکا اعلام کرد که صادرات نفت عراق به امریکا در ماه گذشته (سپتامبر) بیش از 6 میلیون بشکه بوده است.

به گزارش ایلنا از روزنامه عراقی «الصباح»؛ اداره اطلاعات انرژی امریکا اعلام کرد که صادرات نفت عراق به امریکا در ماه گذشته (سپتامبر) بیش از 6 میلیون بشکه بوده است.

این اداره روز گذشته در آمار خود اعلام کرد: عراق در ماه سپتامبر 6 میلیون و 450 هزار بشکه و به طور میانگین روزانه 215  هزار بشکه نفت خام به امریکا صادر کرده که نسبت به ماه اوت (ماه پیش از سپتامبر) حدود 680 هزار بشکه کاهش داشته است.

در این آمار آمده است: عراق در هفته اول سپتامبر به طور متوسط ​​100 هزار بشکه در روز، در هفته دوم به طور متوسط ​​248 هزار بشکه در روز، در هفته سوم  ​​233 هزار بشکه در روز و در هفته چهارم نیز به طور میانگین 280 هزار بشکه نفت در روز به امریکا صادر کرده است.

اداره اطلاعات انرژی امریکا همچنین اعلام کرد: عراق پس از کانادا، مکزیک، عربستان، کلمبیا و برزیل، در رتبه ششم صادرات نفت به امریکا طی ماه گذشته قرار گرفت.

عراق همچنین پس از عربستان که صادرات نفتش به امریکا بالغ بر 12 میلیون و 870 هزار بشکه بوده در رتبه دوم جهان عرب قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز