خبرگزاری کار ایران

رئیسی خبر داد؛

فعالیت در ٢٣ جبهه کاری برای به سامان رساندن سریع مسیر ریلی شمال - جنوب

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۴۵۱۹

سید ابراهیم رئیسی گفت: به مردم اطمینان می‌دهیم مقدمات کار ابر پروژه ریلی شرق کشور کاملا فراهم شده و پیمانکاران مشخص و بودجه و اعتبارات تامین شده است.

ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور صبح امروز (چهارشنبه) در مراسم آغاز عملیات زیرسازی راه‌آهن زاهدان - زابل - بیرجند - مشهد از فعالیت در ٢٣ جبهه کاری برای به سامان رساندن سریع مسیر ریلی شمال - جنوب خبر داد و گفت: تلاش داریم مسیر ریلی شمال به جنوب راه‌اندازی شود و سریعتر به سامان برسد.

وی افزود: مسیر اصلی این خط، ٩١٠ کیلومتر است و زاهدان را از طریق زابل، بیرجند، قائن و گناباد به یونسی متصل می‌کند.

رئیسی تاکید کرد: طراحی دقیق و تامین اعتبار برای پروژه انجام شده و فعالیت در ٢٣ جبهه‌کاری آغاز خواهد شد.

رئیس جمهور اظهار کرد: این پروژه مهم به دست توانای مهندسان، کارگران و مشاوران و دستگاه‌های مسئول در میدان رقم خورد.

وی با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم زمینه بهره برداری مردم را فراهم سازیم، افزود: به مردم اطمینان می‌دهیم مقدمات کار کاملا فراهم شده و پیمانکاران مشخص و بودجه و اعتبارات تامین شده است.

رئیس جمهور با تشکر از زحمات همکاران در دولت و مجلس، داد: امیدواریم از زمانی که فکر و پیش بینی کرده‌ایم پروژه و طرح به سامان برسد.

رئیسی اظهار کرد: امیدواریم این کار به ثمر بنشیند و مردم این خطه بتوانند از ثمرات طرح بهره مند شوند. این طرح ریلی برای حمل و نقل مسافر و بار و ارتباط شمال و جنوب کشور بسیار گره گشا خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز