خبرگزاری کار ایران

بداخلاقی محافظان با خبرنگار ایلنا برای فرار خاندوزی از پاسخگویی!

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۲۷۹۹

بداخلاقی محافظان مسئولان و شخصیت‌ها با خبرنگاران به یک رویه عادی تبدیل شده‌ و جالب اینکه این رویه هم به مذاق مسئولان دولت سیزدهم برای فرار از پاسخگویی خوش آمده‌ است، ترفندی که وزیر اقتصاد امروز در حاشیه مراسمی در ساختمان بورس از آن برای فرار از پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا درباره خروج بیش از ١۵٠ هزار میلیارد تومان از بازار سرمایه پس از تصمیم دولت برای افزایش نرخ خوراک تا ٧ هزار تومان، استفاده کرد.

به گزارش ایلنا، عصر امروز پس از اتمام مراسم رونمایی از صندوق بازنشستگی تکمیلی که با حضور وزیر اقتصاد برگزار شد، خبرنگاران طبق روال برای سوال از وزیر به سمت وی رفتند اما مدیر تشریفات رییس سازمان بورس مانع از طرح سوال از وزیر اقتصاد شد.

در این میان خبرنگار ایلنا، سوال خود را درخصوص «خروج ١۵٠ هزار میلیارد تومانی سرمایه‌ها از بازار سرمایه پس از تصمیم دولت درباره افزایش نرخ خوراک و نشت این اطلاعات محرمانه از جلسات وزرا و رییس بورس» از خاندوزی پرسید که خاندوزی بدون توجه به این سوال به اتاق جلسه و دیدار با حسین عبده‌تبریزی( مشاور عباس آخوندی در زمان وزارت وی در دولت یازدهم و دوازدهم) رفت. 

خبرنگاران منتظر بازگشت خاندوزی از جلسه با عبده‌تبریزی ماندند و در این مدت محافظان حاضر در میان خبرنگاران به تمسخر آنها پرداخته و به دنبال این بودند که خبرنگاران را پراکنده کنند تا متوجه لحظه خروج وزیر از اتاق جلسه نباشند. 

پس از چند ده دقیقه که وزیر اقتصاد از اتاق خارج شد، خبرنگار ایلنا سوال خود را تکرار کرد اما یکی از محافظان، خبرنگار را هول داد، به طوری که وزیر اقتصاد در واکنش به این رفتار زشت، به سمت آنها برگشت تا به آنها تذکر دهد.

تمام این اتفاقات در شرایطی رخ داد که خبرنگار ایلنا قصد داشت از وزیر دولت مردمی سوالی که دغدغه مردم و ۶٠ میلیون دارنده کد بورسی بود را بپرسد. 

البته این اتفاق جدیدی نیست و پیش از این هم خبرنگار ایلنا با بداخلاقی محافظان در وزارت اقتصاد مواجه شده بود که این موضوع را با وزیر  اقتصاد در قالب پیامک‌های متعدد درمیان گذاشته بود اما با این وجود این رویه زشت نه تنها تغییر نکرده بلکه به نظر می رسد به ابزاری برای فرار از پاسخگویی مسئولان، تبدیل شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز