خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل بنیاد برکت مطرح کرد:

١٠٠ هزار مسکن ملی می‌سازیم/ با جدیدترین تجهیزات دنیا، چادر مشکی تولید می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۸۷۶۹

مدیر عامل بنیاد برکت اظهار داشت: به دلیل اینکه تولید پوشاک اسلامی کم شده‌ است، وارد این حوزه شده‌ایم و تلاش می‌کنیم که قیمت پوشاک اسلامی را پایین بیاوریم و عرضه را افزایش می‌دهیم.

محمد ترکمانه در جمع خبرنگاران در پاسخ به ایلنا درباره سهم ستاد اجرایی فرمان و بنیاد برکت در پروژه نهضت ملی مسکن و تامین مسکن خانوار دارای دو معلول به بالا اظهار داشت: یکی از مأموریت‌های ستاداجرایی فرمان امام حمایت از محرومان در تامین مسکن است اما به صورت مستقیم وارد بخش مسکن نشده‌ایم. تعهد ستاد اجرایی فرمان امام در پروژه نهضت ملی مسکن ساخت ۵٠ هزار مسکن است که آن را تا ١٠٠هزار مسکن افزایش می‌دهیم.

وی ادامه داد: تا کنون بیش از ۴٢ هزار مسکن به محرومان و اقشار کم درآمد تحویل داده‌ایم و این روند را ادامه می‌دهیم و اوایل امسال هم ٢ هزار و ٢٠٠ واحد به مخاطب هدف و تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی تحویل شد.

مدیرعامل بنیاد برکت افزود: تعهد تحویل ٣ هزار و ۵٠٠ واحد مسکونی به خانوار دارای دو معلول و بیشتر را داشتیم که از این تعداد تنها٢٢٠ واحد باقیمانده و تمام آنها به متقاضیان واجد شرایط تحویل شده‌است.

ترکمانه با بیان اینکه ماموریت مهم امسال تولید پوشاک اسلامی است، گفت: به این حوزه هم ورود کردیم و به دنبال طراحی و تولیدپوشاک اسلامی جدید هستیم.

وی تاکید کرد: به دلیل اینکه تولید پوشاک اسلامی کم شده‌است وارد این حوزه شده‌ایم و تلاش می‌کنیم که قیمت پوشاک اسلامی را پایین بیاوریم و عرضه را افزایش می‌دهیم.

ترکمانه از راه‌اندازی اولین کارخانه تولید پارچه چادر مشکی با تکنولوژی و فناوری روز دنیا خبر داد و گفت: به طور قطع با کاهش هزینه‌های تولید، قیمت محصولات از جمله چادر مشکی هم کاهش پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه ماموریت بنیاد برکت توانمندی اقتصادی و محرومیت زدایی است، گفت: تنها در سال گذشته میزان سرمایه‌گذاری بنیاد در حوزه‌های مختلف ٨ هزار و ٢٠٠ میلیارد تومان بوده که با احتساب سرمایه گذاری شرکا این عدد به ٢٠ هزار میلیارد تومان رسید که با این سرمایه‌گذاری به دنبال ایجاد اشتغال پایدار هستیم و در سال گذشته ٢٠٠ هزار شغل ایجاد شد.

ترکمانه تاکید کرد: از دیگر ماموریت ستاد اجرایی فرمان امام و بنیاد برکت ایجاد امنیت غذایی است و در این حوزه ١۴۴ هزار طرحاقتصادی معرفی کرده‌ایم که ۵۴٠ هزار شغل ایجاد کرده است.

مدیر عامل بنیاد برکت با اشاره به ورود این مجموعه به منابع غذایی دریایی تاکید کرد: در حال حاضر تنها از ۵ درصد ظرفیت دریاییکشور استفاده می‌شود و از ۵ میلیون منابع غذایی موجود تنها یک میلیون و ٢٠٠ هزار میلیون برداشت می‌شود که به دنبال افزایش اینسهم هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز