خبرگزاری کار ایران

افزایش درآمدزایی ارزی از صدور خدمات فنی و مهندسی حوزه گاز

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۵۰۵۶

مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران اعلام کرد که یکی از برنامه‌های جدی این شرکت، درآمدزایی ارزی از طریق صدور خدمات تخصصی فنی و مهندسی در حوزه مهندسی، طراحی و ساخت تجهیزات و سامانه‌های حوزه گاز است.

به گزارش ایلنا از وزارت نفت، رضا نوشادی در همایش آموزش تخصصی پروژه دیسپچینگ ملی گاز ایران با اشاره به شرایط صنعت نفت ایران در رژیم سابق گفت: وابستگی نفت ایران به خارج پیش از انقلاب بسیار زیاد بود و اختیار و نحوه مدیریت منابع نفت و وصول درآمد حاصل از فروش آن، ملی نبود و دخالت کشورها بیگانه را شاهد بودیم، اما پس از انقلاب این شرایط تغییر کرد و صنعت نفت و گاز ایران، به‌ویژه در مقایسه با کشورهای همسایه پیشرفت قابل‌توجهی داشت.

وی با تأکید بر افزایش درآمد ارزی کشور توضیح داد: یکی از راهکارهای تحقق این امر صدور خدمات فنی و مهندسی به‌دست‌آمده در ۴۰ سال گذشته بوده است، همچنین یکی از برنامه‌های جدی شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران، درآمدزایی ارزی از طریق صدور خدمات تخصصی فنی و مهندسی در حوزه مهندسی، طراحی و ساخت تجهیزات و سامانه‌های حوزه گاز است.

به‌ گفته مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز، یکی دیگر از موارد قابل‌توجه، اعتماد به محصولات داخلی و ایجاد سازوکاری برای تسهیل استفاده از شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی در اجرای پروژه‌های حوزه گاز کشور در حوزه طراحی و مهندسی و حوزه ساخت کالاست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز