خبرگزاری کار ایران

پاسخ وزارت صمت به ادعاهای دبیر انجمن واردکنندگان خودرو

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۱۴۵۸

وزارت صمت در پاسخ به مصاحبه دبیر انجمن واردکنندگان خودرو جوابیه‌ای منتشر کرد.

به گزارش ایلنا، وزارت صمت در پاسخ به مصاحبه ایلنا به عنوان «وزارت صمت بازار را به انحصار مطلق کشانده /رسانه‌ها مرعوب تبلیغات یک وزارتخانه شده‌اند/ تاثیر لابی چینی بر صنعت خودرو» در مورخ 5 /2/1402، جوابیه این به شرح زیر ارسال کرده است:

 ایلنا در مطلبی با عنوان «وزارت صمت بازار را به انحصار مطلق کشاند/ رسانه‌ها مرعوب تبلیغات یک وزارتخانه شده‌اند» ادعاهایی علیه وزارت صمت مطرح کرده که نیازمند پاسخگویی است.

در این مطلب، ادعاهای فردی با عنوان «دبیر انجمن واردکنندگان خودرو» را منتشر شده است.

بدون پاسخ به ادعاهای این فرد، باید پرسید که انجمن واردکنندگان خودرو، شامل چه شرکت‌ها و افرادی است؟ آنچه که از عبارت دبیر انجمن واردکنندگان خودرو به ذهن مردم متبادر می‌شود این است که تمامی شرکت‌های فعال در حوزه واردات خودروهای کامل و مونتاژی، انجمنی را تشکیل داده‌اند و سپس اقدام به انتخاب فردی به عنوان دبیر این انجمن کرده‌اند. بنابراین مواضع دبیر انجمن واردکنندگان خودرو، مواضع همه شرکت‌های فعال در حوزه واردات خودروهای کامل و مونتاژی در کشور است. بنابراین دبیر انجمن واردکنندگان خودرو بفرمایند این انجمن از چه اعضایی تشکیل شده و کدام شرکت‌ها عضو انجمن هستند و نمایندگان این شرکت‌ها چه کسانی هستند و آخرین جلسه با حضور اکثریت اعضا چه زمانی برگزار شده است؟

از ایلنا تقاضا می‌شود از دبیر انجمن واردکنندگان خودرو سوالات فوق را بپرسد و بعد از مشخص شدن اینکه این مواضع، صدای همه شرکت‌های فعال در حوزه واردات خودروهای کامل و مونتاژی در کشور است، دفتر رسانه صمت نسبت به پاسخ به آنها اقدام خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز