خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شورای رقابت در گفت‌وگو با ایلنا:

بجز شورای رقابت هیچ مقامی نمی‌تواند درباره عرضه خودرو در بورس تصمیم بگیرد/ به هیچ وجه عرضه نخواهیم داشت

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۸۹۷۲

سخنگوی شورای رقابت اظهار داشت: شورای رقابت عرضه خودرو در بورس را با اعلام رسمی متوقف کرد و به صورت رسمی نامه‌نگاری با بورس کالا انجام شد، تاریخ آن مشخص است، منتشر شده و چیز پنهانی نبوده‌ است.

اسماعیل شجاعی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا درباره اظهارات اخیر وزیر اقتصاد مبنی بر تکذیب عدم ادامه عرضه خودرو در بورس و رییس سازمان بورس مبنی بر ادامه داشتن عرضه‌ها اظهار داشت: آقایان صرفا نظر خود را مطرح کرده‌اند و برای مطرح کردن اظهارات افراد مشکلی نیست. اما سیاست شورای رقابت در جهت عرضه خودرو در بورس کالا نیست.

وی تاکید کرد: شورای رقابت عرضه خودرو در بورس را با اعلام رسمی متوقف کرد و به صورت رسمی نامه‌نگاری با بورس کالا انجام شد، تاریخ آن مشخص است، منتشر شده و چیز پنهانی نبوده‌ است.     

سخنگوی شورای رقابت ادامه داد: باید توجه کنند که سیاست‌گذاری در خصوص بازار خودرو و تمام جزییات آن چه عرضه خودرو در بورس و چه واردات خودرو بر عهده شورای رقابت است و هیچ مقام و هیچ فردی دیگری نمی‌تواند درباره سیاست‌های بازار خودرو تصمیم بگیرد.

شجاعی با بیان اینکه علت اصرار افراد برای عرضه خودرو در بورس کالا باید از آنها پرسیده شود، گفت: شورای رقابت نظر خود را درباره عرضه خودرو در بورس کالا صراحتا اعلام کرده است و از شورای رقابت نباید پرسید که چرا عرضه خودرو در بورس کالا باید متوقف شود بلکه از آقایان باید پرسیده شود با چه مجوزی خودرو را در بورس عرضه کردند. باید در این باره از شورای رقابت کسب تکلیف می‌کردند و نظر شورای رقابت از ابتدا منفی بود و چنین مجوزی را هم نداده بود.

وی افزود: آنهایی که نسبت به عرضه خودرو در بورس کالا تصمیم گرفته بودند براساس منافع و دلایل دیگری تصمیم گرفتند و صلاحدید این افراد مورد قبول شورای رقابت واقع نشد.

سخنگوی شورای رقابت تاکید کرد: با این وجود این اظهارات اخیر هم به هیچ وجه عرضه خودرو در بورس نخواهیم داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز