خبرگزاری کار ایران

وزیر نفت در جمع خبرنگاران:

توافقات خوبی با چین داشته‌ایم/ بنزین گران نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۹۱۷۰

وزیر نفت گفت: ما پروژه‌های مختلفی با چین تعریف کردیم که به موقع به اطلاع مردم می رسانیم.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، جواد اوجی در حاشیه مراسم آغاز عملیات اجرایی پروژه خط انتقال ۱۶ اینچ تربت جام در جمع خبرنگاران درباره توسعه فاز 11 پارس جنوبی اظهار داشت: در این فاز که از مهمترین فازهای پارس جنوبی بوده نزدیک 20 سال هیچ اقدامی عملیاتی و اجرایی صورت نگرفته بود، اکنون با اقدامتی که انجام شده و با جابجایی سکوی 12 C و حفاری چاه‌ها ظرف یک تا دو ماه آینده شاهد بهره برداری از آخرین فاز پارس جنوبی خواهیم بود.

وی درباره مذاکرات با چین گفت: ما پروژه‌های مختلفی با چین تعریف کردیم که به موقع به اطلاع مردم می‌رسانیم. 

وزیر نفت با بیان اینکه در راستای قراردادها و توافقنامه هایی که با کمپانی های بزرگ چینی در همه حوزه ها منعقد شده؛ اطلاع رسانی خواهیم کرد، تاکید کرد: این توافقات بهره خوبی برای هر دو کشور خواهد داشت.

وی درباره افزایش قیمت بنزین و گازوئیل گفت: هیچگونه افزایش قیمتی در بودجه 1402 و لایحه دولت دیده نشده است با برنامه ریزی پالایش و پخش در زمینه مصارف بخصوص پایان سال و نورور تمام جایگاه‌های کشور مجهز شده و 60 هزرار نفر در ایام عید آماده باش خواهند بود. 

اوجی تاکید کرد: افزایش ظرفیت تولید بنزین را در کشور داریم و انتقال و لجستیک به نحو مطلوبی رقم می‌خورد. 

وی ابراز امیدواری کرد که با برنامه‌ریزی و همکاری مردم هیچگونه مشکلی در تامین بنزرین نداشته باشیم. 

وزیر نفت درباره واردات بنزین بیان داشت: ما تجارت فراورده را در حوزه بنزین و نفت سفید و یا گازوئیل داریم و اولیت تامین نیاز داخل است.

وی درباره تامین بنزین نوروزی نیز تاکید کرد: در این خصوص تصمیمی در دولت اتخاذ نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز