خبرگزاری کار ایران

نماینده بانک توسعه اسلامی در سیزدهمین اجلاس شورای حکام آب:

تمرکز بانک‌ توسعه اسلامی بر بهداشت آب

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۳۶۱۵

کالیوش گفت: بانک توسعه اسلامی در دوره زمانی ۲۰۲۳ تا ۲۰۳۵ بر سه حوزه احیای منابع، ارتقای تاب آوری و توسعه اقتصاد سبز و حمایت از زیرساخت‌های سبز، پایدار، انرژی پاک، آی تی و زیرساخت‌های اجتماعی و بهداشت آب تمرکز دارد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، کالیوش در سیزدهمین اجلاس شورای حکام مرکز منطقه ای مدیریت آب شهری اظهار داشت: بانک توسعه اسلامی مرکزی مالی است و به بحث‌های توسعه‌ای در کشورهای عضو کمک می‌کند. این بانک در دوره زمانی ۲۰۲۳ تا ۲۰۳۵ بر سه حوزه احیای منابع، ارتقای تاب آوری و توسعه اقتصاد سبز و حمایت از زیرساخت‌های سبز، پایدار، انرژی پاک، آی تی و زیرساخت‌های اجتماعی و بهداشت آب تمرکز دارد.

وی ادامه داد: بانک توسعه اسلامی برنامه‌هایی را در دستیابی به توسعه پایدار روستایی کشورهای عضو اجرا کرد.

نماینده بانک توسعه اسلامی گفت: بنا داریم راهبردی را توسعه دهیم که در آوریل ۲۰۲۱ تصویب شده تا در خلال ۵ سال آینده برنامه‌ای اتخاذ می‌کنیم که بر توسعه مناطق شهری بر اساس استانداردهای بین المللی شهری متمرکز است.

وی تاکید کرد: بانک توسعه اسلامی به دنبال این است که در بخش‌های شهری در حوزه مدیریت شهری کمک کند.

کالیوش خاطرنشان کرد: بانک آماده است از فعالیت‌های مرکز از طریق انتقال دانش و یافته‌های مدیریتی حمایت کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز