خبرگزاری کار ایران

تجارت خارجی امارات در آستانه ۶۰۰ میلیارد دلاری

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۸۲۵۰

حاکم دبی و نخست وزیر امارات، اعلام کرد که تجارت خارجی کشورش به بیش از 2.2 تریلیون درهم (598.9 میلیارد دلار) است.

به گزارش ایلنا از خلیج آنلاین؛ شیخ محمد بن راشد آل مکتوم، حاکم دبی و نخست وزیر امارات، اعلام کرد که تجارت خارجی کشورش به بیش از 2.2 تریلیون درهم (598.9 میلیارد دلار) است.

بن راشد گفت که تجارت خارجی امارات در سال 2022 "به یک رکورد تاریخی رسید" که نشان می‌دهد با نرخ رشد 17 درصدی به بیش از 2.2 تریلیون درهم رسیده است.

وی تاکید کرد: تجارت خارجی ما در حال شتاب گرفتن و روابط اقتصادی بین المللی ما رو به رشد است و تقاضای سرمایه‌گذاری، گردشگری و املاک برای امارات به اعداد بی‌سابقه‌ای می‌رسد.

وی تاکید کرد که دولت امارات همچنان بهترین محیط را برای بازرگانانی که ما را در سفر تاریخی رشد امارات همراهی می‌کنند، فراهم خواهد کرد.

بانک جهانی در گزارشی که در ماه می منتشر شد، انتظار داشت که اقتصاد امارات متحده عربی در سال 2022 با بهره مندی از افزایش قیمت نفت و بهبود بخش غیرنفتی، به لطف از سرگیری فعالیت‌های اقتصادی، 4.7 درصد رشد کند.

امارات متحده عربی به دنبال گسترش شبکه شرکای تجاری خود و تثبیت موقعیت خود به عنوان دروازه اصلی برای جریان تجارت بین بخش‌های جهان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز