خبرگزاری کار ایران

توزیع گوشت گوسفندی ۱۴۲ هزار تومانی بدون محدودیت در کشور

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۱۳۵۹

معاون بازرگانی داخلی شرکت پشتیبانی امور دام گفت: گوشت گوسفندی منجمد با قیمت هر کیلوگرم ۱۴۲ هزار تومان و گوساله مخلوط با قیمت ۱۵۲ هزار تومان بدون محدودیت در کل کشور در حال توزیع است.

به گزارش ایلنا از وزارت جهاد کشاورزی، محمد جعفری معاون بازرگانی داخلی شرکت پشتیبانی امور دام اظهار داشت: توزیع گوشت گوسفندی و گوساله با قیمت مصوب در حال توزیع است و بدون محدودیت وزنی و در حد نیاز و کشش بازار این اقدام ادامه خواهد داشت.

وی افزود: با توجه به این که ذخایر استراتژیک گوشت در وضعیت مناسبی قرار دارد، توزیع این محصولات با قیمت مصوب در کل کشور انجام می‌شود و محدودیتی برای توزیع در استان‌های مختلف و حجم تقاضا وجود ندارد.

معاون بازرگانی داخلی شرکت پشتیبانی امور دام ادامه داد: ذخایر استراتژیک که در بازار در حال توزیع است، این ذخایر از منابع داخلی و خارجی تامین شده و در بازار توزیع می‌شود.

وی تصریح کرد: قیمت هر کیلوگرم گوشت گوساله مخلوط ۱۴۵ هزار تومان است (قیمت سردست و ران کمی تفاوت دارد)، نرخ گوشت گوسفندی مخلوط نیز ۱۳۵ هزار تومان است که در سردخانه‌های شرکت پشتیبانی امور دام به توزیع کنندگان تحویل داده می‌شود.

جعفری گفت: توزیع کنندگان این محصولات می‌توانند حداکثر ۷ هزار تومان بابت سود خرده‌فروشی این محصولات اضافه کرده و به دست مردم برسانند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز