خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

جایگاه‌های عرضه سی‌ان‌جی در شمال‌شرق کشور تعطیل شدند/ برخی جایگاه‌ها نوبتی شدند

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۹۶۵۴

رئیس انجمن صنفی سی‌ان‌جی کشور گفت: به دلیل افت فشار گاز بسیاری از جایگاه‌های عرضه سوخت سی‌ان‌جی تعطیل شدند و برخی نیز به صورت نوبتی کار می‌کنند.

محسن جوهری در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، درباره وضعیت جایگاه‌های عرضه سی‌ان‌جی با توجه به کمبود گاز در کشور اظهار داشت: در حال حاضر به دلیل افت فشار گاز بسیاری از جایگاه‌های عرضه سوخت سی‌ان‌جی تعطیل شدند و برخی نیز به صورت نوبتی کار می‌کنند.

وی افزود: فعلا آمار دقیقی از میزان کاهش عرضه سی‌ان‌جی در دست نداریم اما هر قدر مصرف سی‌ان‌جی کاهش پیدا کند روی مصرف بیشتر بنزین تاثیر دارد.

رئیس انجمن صنفی سی‌ان‌جی کشور گفت: در حال حاضر استان‌های شمالی مثل خراسان درگیر شدند و تمام جایگاه‌های عرضه سی‌ان‌جی در استان‌های شمال شرقی تعطیل شده‌اند. شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی نیز به استان قم درخواست داده بود که داوطلبانه جایگاه‌ها را تعطیل کنند، استان‌های کرمانشاه و اصفهان هم مقطعی تعطیلی داشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه طبق پیگیری از شرکت ملی گاز مشکل تامین سوخت سی‌ان‌جی جایگاه‌ها تا پایان هفته رفع خواهد شد، بیان داشت: روزانه به طور معمول 24 میلیون متر مکعب مصرف گاز جایگاه‌ها است. خودروهایی که دوگانه‌سوز هستند اگر سی‌ان‌جی دریافت نکنند می‌توانند بنزین مصرف کنند، اگر بنزین به اندازه کافی موجود باشد مشکلی نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز