خبرگزاری کار ایران

معاون پارلمانی رییس جمهوری در پاسخ به ایلنا:

درباره احتمال تغییر تیم اقتصادی دولت صحبت نمی‌کنم/ هنوز تصمیمی درباره بودجه دو مرحله‌ای گرفته نشده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۷۸۷۷

معاون پارلمانی رییس جمهوری اظهار داشت: درباره احتمال تغییر تیم اقتصادی دولت صحبت نمی‌کنم.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، سید محمد حسینی در حاشیه مراسم تشییع شهید گمنام در سازمان برنامه و بودجه در جمع خبرنگاران درباره دلایل تاخیر در ارائه بودجه و دلایل عدم آغاز بررسی بخشی از بودجه ارائه شده گفت: این تصمیم مجلس بود که ابتدا برنامه هفتم بررسی و بعد از آن بررسی لایحه بودجه آغاز شود و همچنین آیین نامه داخلی مجلس تغییراتی داشت که براساس آن لایحه بودجه در دو مرحله ارائه شود بر این اساس بخشی از لایحه بودجه ارائه شد.

وی افزود: منتظر هستیم شورای نگهبان در این باره تصمیم بگیرد و هنوز تصمیمی درباره بررسی دو مرحله‌ای بودجه گرفته نشده و هنوز موافقت نکرده است.

معاون رییس جمهوری در پاسخ به سوال ایلنا مبنی بر اینکه گفته می‌شود با انجام استیضاح‌هایی تیم اقتصادی دولت تغییر کند چه وزرایی احتمالا تغییر می‌کند، گفت: درباره احتمال تغییر تیم اقتصادی دولت صحبت نمی‌کنم.

حسینی همچنین در پاسخ به سوال دیگر ایلنا درباره احتمال تمدید برنامه ششم وجود دارد ، گفت: این موضوع هنوز معلوم نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز