خبرگزاری کار ایران

سخنگوی ایران ایر در گفت‌وگو با ایلنا:

تکذیب وجود موش و حیوان موذی در پرواز تبریز-تهران/برای بررسی بیشتر، پرواز با تاخیر انجام شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۴۳۶۷

سخنگوی ایران‌ایر گفت: طبق بررسی و چک‌های انجام شده هیچ موش و حیوان موذی در پرواز تبریز-تهران وجود نداشت.

حسام قربانعلی سخنگوی شرکت‌ هواپیمایی ایران‌ایر(هما) در گفت وگو با ایلنا درباره تاخیر پرواز تبریز -تهران به دلیل مشاهده موش در هواپیما توضیح داد: قبل از پذیرش مسافر ، توسط کادر پرواز وجود یک حیوان موذی شبیه به موش در هواپیما گزارش داده شده و به همین دلیل پذیرش مسافر متوقف می‌شود.

وی ادامه داد: گزارش احتمال وجود موش در هواپیما از سوی یکی از خلبان‌ها داده شد و نه مسافر، و تا زمانی بررسی‌های بیشتر مسافری پذیرش نشد. 

قربانعلی افزود: این گزارش به واحد مهندس تعمیرات داده می‌شود و بلافاصله قسمت‌های مختلف این هواپیما مورد بررسی و بازبینی قرار داده می‌شود و اثری از موش و هیچ موجود خزنده‌ای دیده نمی‌شود البته برای چک و بررسی هواپیما تاخیری در پرواز تبریز -تهران ایجاد شد که این تاخیر برای کاهش ریسک و اطمینان از ایمنی پرواز بود .

سخنگوی شرکت هما گفت: چک‌های ثانویه با دقت انجام شد و هیچ موجود موذی در کار نبود و هواپیما با ایمنی کامل در فرودگاه مهرآباد فرود می‌آید و برای چک شدن بیشتر به سمت آشیانه هدایت می‌شود و در بررسی‌های دوبار گزارشی مبتنی بر وجود حیوان موذی داده نشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز