خبرگزاری کار ایران

سخنگوی ایران ایر در گفت‌وگو با ایلنا:

آغاز فروش بلیت ویژه اربعین از شنبه/ اعلام شرایط فروش بلیت برای گروه‌های بالاتر از ٩ نفره

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۳۳۲۰

جزییات فروش بلیت‌های گروهی اربعین اعلام شد.

حسام قربانعلی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا  با بیان اینکه بلیت‌های ویژه اربعین با قیمت رفت و برگشت ۶ میلیون تومان از شنبه ١٢ شهریورماه آغاز می‌شود، اظهار داشت: برای بازه زمانی ١۵ تا سی‌ام شهریور ماه بلیت عراق با نرخ ویژه ۶ میلیون تومان برای رفت و برگشت به فروش می رسد و ١۵ هزار زائر از طریق شرکت هواپیمایی ایران‌ایر عازم مراسم اربعین خواهند شد . 

وی با اشاره به فروش بلیت گروهی گفت: گروه‌های بیش از ٩ نفر برای خرید بلیت اربعین باید به اداره مرکزی دفتر فروش چارتری ایران ایر مراجعه کنند و پیش از مراجعه حضوری باید با شماره ۴۶۶٢۵١۵١ تماس بگیرند تا اسامی زائران را ثبت کنند و فرایند ثبت نام به آنها اعلا شود. 

سخنگوی ادامه داد : متقاضیان برای خرید بلیت گروهی کمتر از ١٠ نفر باید به دفتر ایران ایر در خیابان نجات‌اللهی مراجعه کنند. 

قربانعلی تاکید کرد : بار مجاز زائران همان ٣٠ کیلوگرم است و درصورت کنسلی بلیت  یک میلیون تومان در مسیر رفت و برگشت از قیمت بلیت کسر خواهد شد و در صورت عدم حضور زائران در پرواز ۵٠ درصد قیمت بلیت را به زائران برمی‌گردانیم و با بانک‌های عامل به توافق رسیده‌ایم که در دو شیفت در شعب برای بازگرداندن وجه به افراد حضور داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز