خبرگزاری کار ایران

آغاز صادرات دریایی گاز مایع

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۲۶۳۱

معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش گفت: با وجود تراکم سفر تلاش این است که سوخت‌رسانی انجام و متوقف نشود، همچنین با وجود گرمای هوا سوخت نیروگاه‌ها را تأمین کردیم و خاموشی اتفاق نیفتاد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، جلیل سالاری در مراسم بهره‌برداری از پروژه‌ ملی صادرات دریایی گاز مایع  با بیان اینکه این پایانه صادراتی با همدلی مجموعه استان هرمزگان به سرانجام رسید، گفت: در ابتدای کار خود بارها با من مکاتبه می‌شد که وضع گاز مایع مناسب نبود، من نیز اعلام کردم با مکاتبه مشکل حل نمی‌شود باید اقتدار داشت و شرایط با تصمیم‌سازی تغییر کند و لازم بود صادرات دریایی را آغاز کنیم.

وی افزود: نخستین گام در این زمینه این بود که ۲ هزار تن از گاز مایع تولیدی کشور وارد چرخه صادرات شود آن هم در حوزه دریایی که این کار انجام شد.

مدیر عامل شرکت پالایش و پخش فراورده های نفتی با بیان اینکه در حوزه گاز مایع باید کارهای بزرگ‌تری اتفاق بیافتد تصریح کرد: باید به جوانان اعتماد کرد، این جوانان بودند که جنگ تحمیلی را اداره کردند باید به آنها فرصت داد و آنها را وارد میدان کرد.

وی افزود: امروز با وجود تراکم سفر تلاش این است که سوخت‌رسانی انجام و متوقف نشود، همچنین با وجود گرمای هوا سوخت نیروگاه‌ها را تأمین کردیم و خاموشی اتفاق نیفتاد، همچنین ما پای دانش‌بنیان‌ها را نیز به این صنعت باز کردیم و آنها نیز در کنار ما هستند.

وی با اشاره به اینکه با همدلی کارها پیش می‌رود، گفت: حمله سایبری به سامانه سوخت دو هفته‌ای جمع شد، این جز با همدلی میسر نبود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز