خبرگزاری کار ایران

نیاز به ۷ هزار و ۴۴۴ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح‌های مسئولیت‌های اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۰۵۴۳

مدیر نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز شرکت ملی نفت ایران گفت: اکنون ۸۸۵ طرح مسئولیت اجتماعی در نفت وجود دارد که در مجموع ۷ هزار و ۴۴۴ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، بابک دارابی در مراسم آغاز عملیات اجرایی فاز دوم توسعه میدان مشترک یاران، آغاز عملیات اجرایی توسعه نگهداشت میدان نرگسی، آغاز عملیات اجرایی طرحPDH بیدبلند و افتتاح پروژه های مسئولیت اجتماعی اظهار داشت: در راستای ایفای مسئولیت‌های اجرایی وزارت نفت و اهداف دولت تکالیفی در بخش مسئولیت های اجتماعی برای شرکت ملی نفت ایران لحاظ شده است. 

وی با بیان اینکه اعتبارات در نظر گرفته شده برای خوزستان در مسئولیت های اجتماعی هفت هزار و 100  میلیارد تومان است، افزود: همزمان با این اعتبار، به دلیل موارد مختلف مانند واکسیناسیون کرونا در کنار استان هستیم.

 مدیر نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز شرکت ملی نفت ایران تصریح کرد: اکنون ۸۸۵ طرح مسئولیت اجتماعی در نفت وجود دارد که در مجموع هفت هزار و ۴۴۴ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

وی افزود: ۲۰۵ میلیارد ریال نیز تعهد از دولت قبل وجود داشت که از ابتدای دولت سیزدهم انجام شده و در مجموع از شهریور سال گذشته تاکنون ۲.۶هزار میلیارد ریال در طرح‌های مسیولیت اجتماعی لحاظ شده که تاکنون ۱۴۶ پروژه تکمیل شده و ۷۰۹ طرح دیگر نیز در دست اقدام است. 

دارابی گفت: تاکنون برای اجرای این طرح‌ها ۶.۹ هزار میلیارد ریال هزینه شده و ۷۱ هزار میلیارد ریال نیز در دستور کار است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز