خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به ایلنا:

قیمت بلیت اربعین فعلا نهایی نشده/ دوربین‌های نظارتی جاده‌ای سرقت می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۹۴۰۶

معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: : بخشی از دوربین‌های نظارتی در جاده ها سرقت و تخریب می‌شوند و ما از پلیس بابت گزارش غیرفعال شدن دوربین‌ها تشکر داریم.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، داریوش امانی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه به زودی قیمت بلیت اتوبوس اربعین اعلام می‌شود، اظهارداشت: در ستاد اربعین در حال مذاکره برای تعیین قیمت بلیت اتوبوس هستیم اما هنوز قیمت ها نهایی نشده‌است.

وی ادامه داد : به طور قطع قیمت بلیت مصوب خواهد بود و اجازه کرایه دربستی اتوبوس را نخواهیم داد.

رییس سازمان راهداری و حمل‌و نقل جاده‌ای در پاسخ به سوال ایلنا مبنی بر اینکه در حال حاضر چه تعداد دوربین جاده‌ای غیرفعال هستند ، گفت: بخشی از دوربین‌های نظارتی در جاده ها سرقت و تخریب می‌شوند و ما از پلیس بابت گزارش غیرفعال شدن دوربین‌ها تشکر داریم.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: به دنبال این هستیم که 2 هزار دوربین نظارتی جدید به شبکه راهی اضافه کنیم و از طریق همین دوربین‌های نظارتی به این داده‌ها رسیدیم که بیش از یک میلیارد ترافیک داشتیم و 19 میلیون جریمه از طریق این دوربین ها ثبت شد و به این نتیجه رسیدیم که حجم ترافیک به شکل معناداری افزایش یافته و ترافیک به مسیرهای برون شهری هدایت شده است.

امانی درباره هزینه ورود دوربین‌های جدید به شبکه راهی گفت: نصب و تجهیز هر دوربین 2 میلیارد تومان هزینه دربردارد و هر بر این است که با نصب 2 هزار دوربین جدید راههای فرعی هم مجهز به دوربین‌های نظارتی شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز