خبرگزاری کار ایران

شرکت مدیریت منابع آب ایران:

مردم همچنان از تردد در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کنند

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۱۸۶۲

شرکت مدیریت منابع آب ایران اعلام کرد که با توجه‌ به گسترش بارندگی‌ها، شهروندان از اتراق و تردد در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کنند.

به گزارش ایلنا، در پی هشدار سطح نارنجی اداره کل هواشناسی استان تهران مبنی بر رشد ابرهای همرفتی و گسترش بارندگی‌ها در استان‌های تهران و البرز و احتمال بالا آمدن ناگهانی آب رودخانه‌ها و ‌وقوع ‌سیلاب، شهروندان و گردشگران هشدارها را جدی گرفته و از اتراق و تردد در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کنند.

بر اساس هشدار سطح نارنجی اداره کل هواشناسی استان تهران در خصوص رشد ابرهای همرفتی و تداوم و گسترش بارندگی‌ها، طی روزهای یکشنبه (۹ مرداد ماه) تا چهارشنبه (۱۲ مرداد ماه) در استان‌های تهران و البرز، رگبار و رعدوبرق، وزش باد شدید و در نواحی مستعد تگرگ، خیزش گردوخاک پیش‌بینی شده است که احتمال آب‌گرفتگی معابر و جاری شدن روان‌آب به شکل محلی و محدود و احتمال بالا آمدن ناگهانی سطح آب و سیلابی شدن رودخانه‌های فصلی وجود خواهد داشت.

بر این اساس، شهروندان و گردشگران هشدارها را جدی گرفته و همچنان از هرگونه تردد، استقرار و اتراق در حاشیه رودخانه‌ها، مسیل‌ها، دریاچه سدها و دیگر تأسیسات آبی پرخطر جداً خودداری کنند تا شاهد بروز حوادث ناگوار نباشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز