خبرگزاری کار ایران

پرداخت مابه‌التفاوت دیه بانوان زیان‌دیده حادثه متروپل‌ خارج از نوبت‌

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۸۰۲۷

مدیرعامل صندوق تامین خسارت‌های بدنی تاکید کرد: مابه‌التفاوت دیه بانوان حادثه متروپل آبادان خارج از نوبت و با سرعت پرداخت می‌شود.

به گزارش ایلنا، در پی حادثه ناگوار ساختمان متروپل آبادان، مهدی قمصریان، مدیرعامل صندوق تامین خسارت‌های بدنی ضمن ابراز همدردی با خانواده های جانباختگان این حادثه و تسلیت به مردم شریف آبادان اظهار داشت‌: در راستای تاکید رئیس جمهوری و وزیر اقتصاد مبنی بر حمایت حداکثری، تسریع و تسهیل در ارائه خدمات به بانوان زیاندیده این حادثه ناگوار و در اجرای تکلیف مقرر در تبصره ماده ۵۵۱ قانون مجازات اسلامی مصوب سال ۱۳۹۲ نسبت به رسیدگی و پرداخت فوری مابه‌التفاوت دیه بانوان زیان دیده این حادثه تلخ تا سقف دیه یک مرد مسلمان اعلام آمادگی کرد.

وی با اشاره به وظایف و تکالیف قانونی صندوق تامین خسارت‌های بدنی اظهار داشت: با توجه به اهمیت و ابعاد این حادثه، موضوع به صورت ویژه در دستورکار مدیران ستادی و استانی صندوق قرار گرفته است.

مدیرعامل صندوق تامین خسارت‌های بدنی ادامه داد: پس از دریافت مدارک و مستندات مربوط به زیان دیدگان حادثه تلخ متروپل آبادان از سوی مراجع ذی‌صلاح در کمترین زمان و قبل از صدور دادنامه مابه‌التفاوت دیات پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز