خبرگزاری کار ایران

ایجاد ۲۲۰ روستا بازار و ۱۸۰۰ فروشگاه مصرف فعال

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۷۸۰۸

معاون وزیر جهاد کشاورزی از ایجاد ۲۲۰ روستا بازار و ۱۸۰۰ فروشگاه مصرف فعال در کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، اسماعیل قادری‌فر، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران از ایجاد ۲۲۰ روستا بازار و ۱۸۰۰ فروشگاه مصرف فعال در کشور خبر داد و گفت: سازمان تعاون روستایی در راستای خرید محصولات کشاورزی تولیدی توسط کشاورزان با ایجاد ۲۲۰ روستا بازار فعال در حال خدمت رسانی و توزیع کالا و مایحتاج به روستاییان است.

وی ادامه داد: برنامه گسترش تا ۵۲۴ روستا بازار در دستور کار سازمان مرکزی تعاون روستایی قرار دارد.

قادری فر افزود: طبق آمار دریافتی طی سال گذشته مجموعا در فروشگاههای مصرف و مراکز عرضه و روستا بازارهای تحت پوشش کالاهای متعدد مصرفی و تنظیم بازاری به ارزش یکصد هزار میلیارد ریال توزیع شده است.

وی با اشاره به برنامه های سازمان مرکزی روستایی در ارتقاء سطح فروشگاهها و مراکز عرضه محصولات کشاورزی، افزود: تعاون روستایی بنا دارد در جهت رسیدن به اهداف و چشم اندازهای سازمان درراستای خدمات رسانی هرچه بهتر به اعضا و جامعه روستایی کشور و در جهت حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان، با اتکا به زیر ساختهای موجود و در اختیار داشتن ۳۰ برند محصولات تولیدی شبکه به همراه استار تاپها، کارخانجات و کارگاههای متعدد صنایع تبدیلی و تکمیلی و مراکز خرید و نگهداری و عرضه محصولات و شبکه حمل و نقل متعلق به تعاونیها به منظور تامین نیاز مصرف کنندگان با اولویت کشاورزان تحت پوشش شبکه اقدام کند.

معاون وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: در جهت دستیابی به این هدف، ایجاد و توسعه مراکز خرید و جمع آوری محصولات کشاورزی به منظور تحقق تجارت بین شبکه ای و تامین کالاهای مورد نیاز در فروشگاهها و روستابازارها بطور جدی در دستور کار این سازمان قرار دارد.

وی یادآور شد: در حال حاضر مجموعا تعداد ۱۸۰۰ فروشگاه مصرف فعال در امر تهیه و توزیع کالاهای اساسی و مصرفی مورد نیاز روستاییان فعالیت می کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز