خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا تشریح شد:

امسال عید چقدر بنزین مصرف می‌شود؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۰۸۸۲

رئیس کانون انجمن‌های صنفی جایگاهداران گفت: طبق آنچه از روند افزایش مصرف در سال‌های قبل برآورد می‌شود؛ مصرف بنزین از بیش از ۱۱۰ میلیون لیتر بالاتر می‌رود، حتی اگر رقم مصرف بیش از این افزایش باید، جایگاه‌ها آمادگی تامین را دارند.

همایون صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، درباره آمادگی جایگاه‌ها برای عرضه سوخت در تعطیلات نوروز اظهار داشت: طی روزهای اخیر جایگاهداران تمامی تمهیدات لازم برای ارائه خدمات مطلوب سوخت‌رسانی را اندیشیده‌اند.

وی افزود: کانون سراسری جایگاه‌داران و شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی الزاماتی قائل شده و توصیه‌هایی دارند که هرساله اجرا می‌شود، از جمله آنها تمامی اقدامات جهت ارائه خدمات جانبی نیز انجام شده است. 

رئیس کانون انجمن‌های صنفی جایگاهداران در ادامه با بیان اینکه تمام سعی ما این است که خدمات رسانی مطلوب باشد، گفت: پیش بینی‌های لازم صورت گرفته که هیچ جایگاهی بدون سوخت نباشد و همیشه ظرفیت جایگاه‌ها کامل باشد و بتوانند طی شبانه روز به بهترین نحو سوخت را توزیع کنند.

وی درباره افزایش مصرف سوخت طی تعطیلات نوروز نیز بیان کرد: البته شیوع ویروس کرونا کار پیش‌بینی را سخت کرده و امسال هم که محدودیت تردد اعلام نشده، بنابراین طبق آنچه از روند افزایش مصرف در سال‌های قبل برآورد می‌شود؛ مصرف از بیش از ۱۱۰ میلیون لیتر بالاتر می‌رود، حتی اگر رقم مصرف بیش از این افزایش باید، جایگاهها آمادگی تامین را دارند.

صالحی تاکید کرد: جایگاه‌ها ۲۴ ساعته و تمام وقت فعال  و مخازن نیز پر هستند.

وی ادامه داد: علیرغم مشکلات عدیده جایگاه‌داران دارند از جمله نرخ کارمزد و تورم و گرانی موجود خدمات‌رسانی می‌کنند. 

رئیس کانون انجمن‌های صنفی جایگاه‌داران درباره جایگاه‌های تعطیل شده گفت: برخی استان‌های مرزی و محروم به علت فروش کم ممکن است نتوانند ادامه دهند، برخی نیز ممکن است به دلیل وقوع برخی حوادث و نیاز به تعمیرات متوقف باشند، اما در کل تمامی جایگاه‌های عرضه سوخت فعال‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز