خبرگزاری کار ایران

امداد نوروزی گروه خودروسازی سایپا افتتاح شد/ پیش‌بینی افزایش ۳۰ درصدی سفرها

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۹۵۲۵

پیش‌بینی می‌شود که امسال سفرهای نوروزی ۳۰ درصد افزایش بیابد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، علیمردان عظیمی در حاشیه برنامه افتتاح امداد نوروزی گروه خودروسازی سایپا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال با توجه به اینکه شرایط بهتر شده  و حتما سفرهای نوروزی مسافران بیشتر می‌شود مجموعه سایپا و ایران خودرو تلاش دارند که حتما خدمات بهتری را ارائه دهند و گروه‌های بیشتری را در نظر گرفته شده است‌.

وی افزود: گروه سایپا نظارت را به صورت جدی دنبال می‌کند، بعد از تعطیلات پایش انجام می‌شود تا اگر کوتاهی شده، حتما برخورد خواهد شد.

رییس هیات مدیره سایپا گفت: تقریبا بیش از ۱۷۰۰ واحد خدمات پس از فروش سایپا اعلام آمادگی برای ارائه خدمات کردند. ۵ هزار نفر از پرسنل خدمات پس از فروش و بیش از ۹۴۰ واحد سیار به صورت کشیک خدمات ارائه می‌دهند.

وی گفت: پیش‌بینی می‌شود که امسال سفرهای نوروزی ۳۰ درصد افزایش بیابد. در همین راستا ما با همکاران خود در سایپا یدک و امداد خودرو بر اساس میزان سفر‌ها، گروه‌های امدادی نیز نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد افزایش داشته و ۵۰۰ گروه امدادی در جاده‌ها در نظر گرفته می‌شود.

وی تصریح کرد: شماره ۰۹۶۵۵۰ به صورت شبانه‌روزی هرگونه شکایت از امدادخودروی مجموعه سایپا را دریافت می‌کند. تخفیفاتی نیز در نظر گرفته شده است.

عظیمی در پاسخ به خبرنگار ایلنا خاطرنشان ساخت: در مراکز استان‌ها حداکثر زمانی که امدادگر باید برای خدمت‌رسانی حاضر شود ۲۰ دقیقه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز