خبرگزاری کار ایران

هواداران از معاملات هیجانی سهام سرخابی‌ها بپرهیزند/ با تبلیغات اغواگرانه کانال‌های بورسی و ورزشی برخورد می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۳۹۹۵

مدیرعامل فرابورس ایران اظهار داشت: مردم برای خرید سهام این دو باشگاه بیشتر از 300 هزار تومان امکان سفارش گذاری ندارند و سقف خرید تا 300 هزار تومان است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، میثم فدایی در نشست خبری آغاز واگذاری سهام پرسپولیس و استقلال اظهار داشت: فردا 10 الی 12 درصد سهام باشگاه پرسپولیس و استقلال به مردم واگذار خواهد شد و سازمان فرابورس هیچ توصیه‌ای برای خرید فروش و یا نگهداری سهام این دو باشگاه به مردم نمی‌کند.

وی ادامه داد: مردم برای خرید سهام این دو باشگاه بیشتر از 300 هزار تومان امکان سفارش گذاری ندارند و سقف خرید تا 300 هزار تومان است.

رییس فرابورس ایران با بیان اینکه از سه روز گذشته دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تمام اسناد مورد نیاز را افشا و در کدال ثبت کرده‌اند و این یک دستاورد بزرگی است و فکر نمی‌کردم هیچ مدیر دولتی زیر بار افشای اطلاعات برود.

فدایی با تاکید بر اینکه از مردم تقاضا داریم که در عرضه اولیه و چه در معاملات ثانویه از ایجاد هر گونه هیچان پرهیز کنند گفت: ایجاد هیجان در عرضه‌های اولیه و خرید و فروش سهام را در سال 99 تجربه کردیم و امروز از مردم تقاضا داریم به هیچ وجه خرید احساسی و هیجانی نداشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز