خبرگزاری کار ایران

امیر رضاخادم مطرح کرد:

سهام استقلال و پرسپولیس تا پایان سال به صورت یکجا واگذار می شود / قیمت‌گذاری تا پایان آذر

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۵۵۲

واگذاری دو باشگاه پایتخت قطعی است، از این رو شاید در بورس این موضوع صورت نگیرد، اما به طور حتم واگذاری دو باشگاه از طریق مزایده انجام می شود.

معاون حقوقی و پارلمانی وزارت ورزش و جوانان، با بیان اینکه سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تا پایان سال جاری به صورت یکجا واگذار می شود، گفت: تا پایان آذر ماه نیز این دو باشگاه قیمت‌گذاری می‌شوند.

به گزارش ایلنا، امیررضا خادم، با اشاره به اظهارات اخیر وزیر اقتصاد مبنی بر عدم واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس و استقلال در بورس، گفت: واگذاری دو باشگاه پایتخت قطعی است، از این رو شاید در بورس این موضوع صورت نگیرد، اما به طور حتم واگذاری دو باشگاه از طریق مزایده انجام می شود.

وی با اشاره به واگذاری سهام دو باشگاه پرسپولیس و استقلال تا پایان سال جاری، افزود: البته سهام به صورت یکجا و در یک بلوک واگذار می شود.

معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان در گفتگو با خانه ملت، با بیان اینکه تا پایان آذر ماه دو باشگاه استقلال و پرسپولیس قیمت‌گذاری می‌شوند، تصریح کرد: قطعا پس از تعیین و امضا حساب‌های مالی دو باشگاه، قیمت گذاری صورت می‌گیرد.

محمود گودرزی وزیر ورزش نیز روز گذشته در این رابطه گفته بود که واگذاری این دو باشگاه حتمی است، البته برخی از ابهامات مالی دو باشگاه وجود داشت که ان شاالله برطرف خواهد شد و این واگذاری اتفاق خواهد افتاد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز