خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان هواپیمایی:

افزایش قیمت بلیت هواپیما با دستور مجلس و سازمان امور مالیاتی

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۵۵۷۳

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در خصوص اضافه شدن مالیات بر ارزش افزوده به نرخ بلیت پروازهای داخلی گفت: این افزایش مبلغ بر اساس تصویب مجلس شورای اسلامی و ابلاغ سازمان مالیاتی کشور است.

به گزارش ایلنا، میر اکبر رضوی درباره برخی اظهار نظرها در خصوص افزایش نرخ بلیت توسط شرکتهای هواپیمایی گفت: پس از صدور مجوز ستاد ملی  مقابله با کرونا مبنی بر حذف محدودیت ۶۰ درصدی پذیرش مسافر در آذر ماه سال جاری و متعاقبا تصویب شورای عالی هواپیمایی کشوری مبنی بر کاهش نرخ بلیت هواپیما، شرکتهای هواپیمایی اقدام به کاهش متوسط  ۱۵ درصدی نرخ بلیت پرواز کرده است. 

وی افزود: لیست نرخ بلیتهای پروازهای داخلی در سایت انجمن شرکتهای هواپیمایی درج شده و برای عموم قابل مشاهده است و طبق بررسیهای صورت گرفته در بسیاری از موارد پایین تر از نرخ نامه اعلامی به فروش رسیده است.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در خصوص اضافه شدن مالیات بر ارزش افزوده به نرخ بلیت پروازهای داخلی تصریح کرد: این افزایش مبلغ بر اساس تصویب مجلس شورای اسلامی و ابلاغ سازمان مالیاتی کشور است.

گفتنی است، به مسافران بخش هوایی اکیدا توصیه می شود از مراکز و کانالهای فروش معتبر و دارای مجوز، نسبت به تهیه بلیت اقدام کنند و در صورت مشاهده فروش بلیت خارج از نرخ نامه اعلام شده مراتب را از طریق سایت سازمان هواپیمایی کشوری به نشانی www.caa.gov.ir اطلاع دهند تا اقدام مقتضی در برخورد با هرگونه تخلفات احتمالی صورت گیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز