خبرگزاری کار ایران

محرابیان:

میزان تقاضای آب بالا رفته است/ بارگزاری‌های نامتعادل منابع منجر به عدم تحقق خواسته‌های مردم شده است

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۵۹۵۲

وزیر نیرو گفت: شرط عدالت و رعایت قانون، اصلی‌ترین موضوع برای اجرای پروژه‌های این وزارتخانه است.

به گزارش ایلنا از وزارت نیرو، "علی اکبر محرابیان" که به استان چهارمحال و بختیاری سفر کرده است در دیدار با نماینده ولی فقیه این استان، اظهار کرد: شرط بهره‌بردن مردم از موهبت‌های الهی ازجمله آب، تدبیر، حفظ وحدت و بحث‌های کارشناسی در محیط خودش است.

وی با اشاره به اینکه میزان تقاضای آب در کشور بالا رفته و نزولات آسمانی کاهش پیدا کرده، گفت:  بارگزاری‌هایی که در منابع آب انجام شده است نامتعادل بوده که باعث بروز مشکلاتی در محیط زیست و منابع زیرزمینی شده و عدم تحقق خواسته‌های مردم را موجب شده است.

وزیر نیرو بر ضرورت اتخاذ یک تدبیر ملی در حوزه آب تاکید کرد و گفت: با توجه به محدودیت منابع آبی، توزیع عادلانه آن یک ضرورت است که باید با رعایت اصول علمی و فنی تدبیری بیندیشیم تا اشکالات گذشته را بر طرف کرده و با گفتگوهای کارشناسانه مشکلات مردم را مرتفع کنیم.

در این دیدار "حجت الاسلام والمسلمین محمد علی نکونام" نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه دولت فعلی بر مدار ایمان قرار گرفته و تلاش بر آن است که بر اساس عدالت پیش برود، گفت: مردم انتظار فراوانی در حل مشکلات و رفع موانع دارند و امیدوارند که آزمون و خطاهای گذشته چراغ راه آینده قرار بگیرد.

وی ضمن تاکید بر ضرورت تسریع در تکمیل پروژه برق‌رسانی به منطقه سخت‌گذر لبد در بخش بازفت، گفت: مردم به صورت جدی به دنبال مسئله آب در استان چهارمحال و بختیاری هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز