خبرگزاری کار ایران

سلطانی صبور در تذکر شفاهی:

وزرا مصوبات بدیهی دولت قبل را عملیاتی کنند

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۷۴۵

نماینده رزن از وزیر نیرو درخواست کرد نسبت به تقویت موقعیت برق استان همدان ورفع نابسامانی آب آشامیدنی مردم این استان اقدام نموده و رنج مردم ناشی از خشکسالی راکاهش دهند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از هیات دولت خواست آیین نامه اجرایی بخشش جرایم وام های زلزله را ابلاغ کند.

به گزارش ایلنا، عطاالله سلطانی در نشست علنی امروز(یکشنبه ۱۴ مهر) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود از رئیس جمهور بابت دستور اجرای قانون حجاب وعفاف تشکر کرد و به وزرا تذکر داد: مصوبات بین و بدیهی دولت قبل را عملیاتی نمایند تا مردم از بلاتکلیفی خارج شوند واز جمله این مصوبات بخش جرایم وام های زلزله با وجود تصویب در هیات دولت سابق است.

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی افزود: دولت جدید این مصوبات را مسکوت گذاشته و آیین نامه اجرایی آن را اعلام نکرده که به وزیر اقتصاد یادآور می شوم هرچه سریع تر نسبت به اجرای این مصوبه اقدام عاجل کنند و مردم را از سرگردانی نجات دهند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد: به وزیر جهاد کشاورزی تذکر داده می شود، مصوبه تمدید وام های کشاورزی مناطق درگیر خشکسالی را در اسرع وقت اجرایی کنند و نیز خسارات ناشی از خشکسالی را بپذیرند.

وی خواستار تجدیدنظر در قیمت گندم شد و گفت: ۱۰۵۰ تومان قیمت نامناسبی است.

سلطانی بیان کرد: جای بسی تاسف است که وزیر کار مصوبات چندین سال وزرای قبل را کان لم یکن گذاشته و مقرر شده از نو درباره آنها تعیین تکلیف شود.

این نماینده مردم در مجلس تصریح کرد: درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان رزن که مصوبه سال ۷۸ را دارد دوباره به کمیسیون ارجاع داده می شود تا مراحل ماراتنی تاییدیه وزارتخانه را طی کند.

وی از وزیر نیرو درخواست کرد نسبت به تقویت موقعیت برق استان همدان ورفع نابسامانی آب آشامیدنی مردم این استان اقدام نموده و رنج مردم ناشی از خشکسالی راکاهش دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز