خبرگزاری کار ایران

یک کارشناس بازار سرمایه مطرح کرد؛

ریزش‌های سنگین بورس، نتیجه رشدهای بی‌قاعده گذشته است

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۱۴۷۱

یک کارشناس بازار سرمایه اظهار داشت: معتقدم روند اصلاحی بورس حداقل تا بهمن ماه ادامه خواهد داشت و در صورت استارت پر قدرت صعودی امیدوار به عبور از سقف تاریخی هستم.

به گزارش ایلنا، مهدی دولت کارشناس بازار سرمایه در مورد وضعیت بورس اظهار داشت: در ماه گذشته روند نزولی بازار سرمایه شدت گرفته و سهام اکثر شرکت‌ها به پایین‌ترین سطح خود در یکسال و نیم گذشته رسیده است.

وی افزود: اما کمتر اشاره می‌شود که رشد قیمتی غالب سهام همچنان از تورم 8 سال اخیر جلو‌تر است، بطوریکه بسیاری از شرکت‌ها با عملکرد ضعیف و حتی زیان‌دهی، رشد‌های چند هزار درصدی و حباب گونه را تجربه کردند و پس از اتمام روند صعودی از سوی صاحبان سهام رها شدند.

دولت تصریح کرد: البته در تمام بازارهای مالی امواج صعودی بزرگ هر چندسال یکبار ظهور می‌کند و پس از اتمام روند صعودی،  بازار برای مدت زیادی در رخوت وسستی فرو می‌رود.

این کارشناس بازار سرمایه  با بیان اینکه در شرایط فعلی کسب سود از بورس بسیار کار سختی است، افزود: این کار تخصص و تبحر بالایی را می‌طلبد ولی در صورت داشتن دید سرمایه گذاری فقط به دنبال شرکت‌های با بنیاد خوب و جامانده از رشدها باید بود که ایام ریزشی بورس برای سرمایه گذاران بلند مدت فرصت خرید پلکانی سهام مدنظرشان است.

وی گفت: معتقدم روند اصلاحی بورس حداقل تا بهمن ماه ادامه خواهد داشت و در صورت استارت پر قدرت صعودی امیدوار به عبور از سقف تاریخی هستم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز