خبرگزاری کار ایران

سخنگوی صنف جایگاههای سوخت در گفت‌وگو با ایلنا:

تشکیل ستاد بحران برای تسریع در روند حل مشکل جایگاه‌ها/همکاری مردم خوب است

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۸۸۹۰

سخنگوی صنف جایگاههای سوخت با بیان اینکه ما با جدیت پیگیر بازگشت به مدار جایگاهها هستیم، خاطرنشان کرد: ستاد بحران تشکیل شده و تلاش می شود که در اسرع وقت مشکل برطرف شود.

امین رضانواز در گفتوگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، با اشاره به آخرین اخبار از وضعیت جایگاهها اظهار داشت: با توجه به اینکه به لحاظ سخت افزاری باید تعییراتی در سیستم جایگاهها صورت گیرد روند به کندی انجام میشود.

وی درباره زمان وارد مدار شدن کامل جایگاهها گفت: با توجه اینکه موضوع مربوط به کل گستره کشور فعلا پیش بینی دقیقی نمی توان داشت.

سخنگوی صنف جایگاههای سوخت تصریح کرد: اکنون 40 درصد جایگاهها وارد مدار شده اند.

وی گفت: ما از شرکت ملی پخش خواسته ایم که بازگشت جایگاهها در تمام کشور به صورت یکسان صورت گیرد و عدالت در کل کشور برقرار شود.

رضانواز با بیان اینکه ما با جدیت پیگیر بازگشت به مدار جایگاهها هستیم، خاطرنشان کرد: ستاد بحران تشکیل شده و تلاش می شود که در اسرع وقت مشکل برطرف شود.

وی درباره فراهم شدن امکان سوختگیری با کارت گفت: فعلا تعداد کمتر از انگشتان دو دست جایگاه به صورت آزمایشی و تستی امکان تحویل با کارت هوشمند را دارند.

سخنگوی صنف جایگاههای سوخت یادآور شد: مردم همکاری خوبی داشته اند و هیچگونه تشنچ و ازدحام آزاردهنده ای در سطح جایگاهها مشاهده نشده است.

وی یادآور شد: مردم با مراجعه به سایت www.niopdc.ir و irfsu.ir از آمار و کد جایگاههای در دسترس مطلع شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز