خبرگزاری کار ایران

دفتر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر منطقه ۱۲ اصفهان افتتاح شد؛

تشکیل کارگروه‌های فرهنگی برای بسط و نشر معارف دینی در اصفهان نیاز است

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۴۴۵

تشکیل و راه اندازی شوراهای منطقه‌ای و احیای امر به معروف و نهی از منکر به صورت متمرکز و مستمر در مناطق مختلف شهر اصفهان یک نیاز ضروری است.

رئیس ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اصفهان درمراسم افتتاح دفتر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر در منطقه ۱۲ اصفهان، با اشاره به اینکه ترک فریضتین امر به معروف و نهی از منکر، غروب و غربت دین و دین ‌داری را به همراه دارد، گفت: با افتتاح دفتر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر، گل سرسبد حرکت‌های اجتماعی انسان را تقویت و ترویج نموده و به احیای این فریضتین الهی بعنوان وظیفهٔ همگانی همت می‌گماریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، محمدعلی احمدی، با اشاره به اهمیت و لزوم تشکیل و راه اندازی شوراهای منطقه‌ای و احیای امر به معروف و نهی از منکر به صورت متمرکز و مستمر در مناطق مختلف شهر اصفهان، بر لزوم کارهای ایجابی و تشکیل کارگروه‌های فرهنگی به منظور بسط و نشر معارف دینی و بسترسازی جهت ترویج فرهنگ احیای سنن الهی، تاکید کرد.

در پایان این مراسم طی احکامی از سوی حضرت آیت الله طباطبایی‌نژاد امام جمعه محترم اصفهان و رئیس ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین امیرخانیان به عنوان رئیس ستاد احیای منطقه ۱۲ اصفهان و خیرالهی بعنوان دبیر این ستاد معرفی و منصوب شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز