خبرگزاری کار ایران

استاندار خوزستان مطرح کرد؛

نقش آفرینی فولاد اکسین در شکست تحریم‌ها/ تلاش برای اجرای پروژه فولاد سازی فولاد اکسین

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۹۷۷۷

استاندار خوزستان در بازدید از غرفه شرکت فولاد اکسین خوزستان در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی گفت: فولاد اکسین در اوج تحریم ها و شکست تحریم نقش موثری داشت.

به گزارش ایلنا از شرکت فولاد اکسین خوزستان، دکتر شریعتی استاندار خوزستان در این بازدید گفت: فولاد اکسین پازل گمشده زنجیره صنعت فولاد استان و کشور بوده که در ابتدا برای این منظور طراحی و به بهره برداری رسید اما سالها نقش اصلی خود را در صنعت فولاد ایفا نکرد و به حمدالله در چند سال اخیر توانست  به رسالت اصلی خود دست یابد و نیاز کشور به ورق های خاص فولادی مورد نیاز صنایع نفت که در گذشته از خارج از کشور تامین میشد و موجب ارز بری از کشور بود ، حالا این نیاز را در کشور بر طرف نماید.

شریعتی در ادامه افزود : همچنین فولاد اکسین به عنوان یکی از کارخانجات بزرگ استان که نقش مهمی را در عرصه تولید و اشتغال کشور ایفا میکند با مدیریت مناسب و موثر توانست از وضعیت نگران کننده که در چند سال گذشته وجود داشت خارج شود.

استاندار خوزستان به نقش مهم فولاد اکسین در شکست تحریم ها اشاره کرد و گفت : اگر فولاد اکسین نبود شاید در شرایط بد تحریم اجرای پروژه مهم گوره به جاسک با مشکل مواجه میشد و در واقع کیفیت محصولات اکسین به موقع پاسخگوی این پروژه مهم شد.

وی در ادامه به لزوم اجرای پروژه فولادسازی این شرکت اشاره کرد و گفت : ما باید نهایت تلاش خود را بکنیم که هر چه سریعتر این پروژه اجرا شود تا ان شاالله فولاد اکسین بتواند مواد اولیه خود را خود تامین کند و به خودکفایی صنعت فولاد کشور کمک شود.

استاندار خورستان در پایان گفت: به مدیریت و کلیه کارکنان شرکت فولاد اکسین خسته نباشید میگویم و امیدوارم با همت این جوانان و متخصصان موفقیت های بیشتری در این شرکت حاصل شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز