خبرگزاری کار ایران

افزایش 40 درصدی اعتبارات عمرانی کاشان نسبت به سال گذشته

asdasd
کد خبر : ۵۱۲۳۱۰

مجمع عمومی شرکت آبفای کاشان با حضور شرکت مهندسی آبفای کشور، فرمانداری ویژه کاشان ، شهرداری کاشان و شرکت آبفای کاشان برای بررسی و تصویب صورت های مالی سال 96-95 برگزار شد.

به گزارش ایلنا رئیس هیأت مدیره آبفای کاشان با اعلام این خبر گفت: در این جلسه وضعیت هزینه ها و درآمدها و همچنین منابع ، مصارف و عملکرد شرکت در سال مالی 96-95 بررسی شد و صورت های مالی شرکت به تصویب مجمع عمومی رسید.

مهندس محمدرضا اسدی یادآور شد: طرح های عمرانی شرکت در سال مالی 95 با اعتباری بالغ بر 78 میلیارد تومان محقق گردیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 39 درصد افزایش داشته است.

وی احداث مدل دوم تصفیه خانه فاضلاب شهر کاشان ، توسعه شبکه جمع آوری فاضلاب شهری و اصلاح و بازسازی شبکه های فرسوده آب شهری را بخشی از پروژه های عمرانی سال 95 برشمرد و گفت: اصلاح و بازسازی شبکه های فرسوده شهری باعث شده تا 37/ درصد از هدررفت آب در شبکه های شهری پیشگیری شده و آب با کیفیت و سلامت بیشتر در اختیار شهروندان قرار گیرد.

اسدی با بیان این که اصلاح و توسعه شبکه آب شهری مورد توجه جدی شرکت آبفای کاشان می باشد تأکید کرد: اعتبارات دولتی به تنهایی کفاف پروژه های مورد نیاز را نمی دهد از اینرو منابع حاصل از تبصره های 2 و 3 که با مشارکت شهروندان محقق گردیده کمک قابل توجهی در اصلاح و بازسازی شبکه های فرسوده آب می باشد و منافع آن به صورت مستقیم متوجه شهروندان است.

مدیرعامل آبفای کاشان افزود: در سال 95 بیش از 21 کیلومتر از شبکه های فرسوده آب اصلاح و بازسازی شده است و توسعه بیش از 14 کیلومتر از شبکه جمع آوری فاضلاب شهری عملیاتی شده است.

وی، اقدامات انجام شده در خصوص پروژه های عمرانی از طریق تبصره 2 و 3 را با اهمیت دانست و گفت: مجمع عمومی اتفاق نظر دارد که منابع حاصله نقش موثری در کاهش هدر رفت آب در شبکه داشته و حوادث و اتفاقات شبکه را کاهش داده است.

مدیرعامل آبفای کاشان افزود: ارتقای رضای مشترکین با استفاده از اصلاح فرآیندهای فروش و پس از فروش با رویکرد ارائه خدمات الکترونیکی ، راه اندازی سامانه جدید 122 کاشان از دیگر خدمات آبفای کاشان در سال 95 می باشد.

اسدی یادآور شد: گزارش کامل پروژه های عمرانی و خدماتی شرکت آبفای کاشان در جلسه مجمع عمومی برای صاحبان سهام ارائه گردید که مورد تقدیر و تشکر اعضا قرار گرفت.

مدیرعامل آبفای کاشان شتاب بخشیدن به روند اتصال انشعاب فاضلاب منازل به شبکه فاضلاب شهری را به عنوان درخواست اعضای مجمع از شرکت عنوان کرد و گفت: شبکه جمع آوری فاضلاب شهری و تصفیه خانه با صرف سرمایه های کلان به بهره برداری رسیده و ضروری است شهروندان نسبت به اتصال فاضلاب خانگی به شبکه جمع آوری اهتمام بیشتری داشته باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز