خبرگزاری کار ایران

فرماندار گلپایگان در جلسه شورای اداری مطرح کرد:

به زودی در گلپایگان، تأسیسات پایش تصویری و دوربین نصب می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۶۱۰

برای پایش تصویری و نصب دوربین در نقاط مختلف گلپایگان، اعتبار ویژه‌ای از سوی شهرستان و هم شهرداری گلپایگان در نظر گرفته شده است و به زودی امکانات و تاسیسات پایش تصویری و نصب دوربین در گلپایگان نصب خواهد شد.

فرماندار گلپایگان در جلسه شورای اداری بیان کرد: برنامه‌های بزرگداشت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور اقشار مختلف مردمی و با کیفیت بهتر برگزار شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از گلپایگان، حسین فراست تاکید کرد: تکمیل پروژه مسکن مهر، مطالبه اقشار کم درآمد جامعه است. لذا باید مسئولان دستگاه اجرائی مسکن مهر در تکمیل پروژه مسکن مهر و رفع موانع آن بکوشند.

وی مهم‌ترین مشکل پروژه مسکن مهر گلپایگان را دفع فاضلاب عنوان کرد و افزود: با ساکن شدن تعدادی از خانوار‌ها نه تنها بوی نامطبوع و تعفن فاضلاب در منطقه مسکن مهر بسیار مشهود است. بلکه امکان واریز شدن فاضلاب به بستر رودخانه و دشت گلپایگان را دارد.

فراست از مسئولین شهرستان خواست در جذب اعتبارات تملک دارائی شهرستان اهتمام بیشتری داشته باشند. چراکه تا پایان سال جاری فرصت باقی نمانده است.

فرماندار گلپایگان اظهارداشت: برای پایش تصویری و نصب دوربین در نقاط مختلف گلپایگان اعتبار ویژه‌ای از سوی شهرستان و هم شهرداری گلپایگان در نظر گرفته شده که در آینده نزدیک از امکانات و تاسیسات آن بهره‌مند می‌شویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز