خبرگزاری کار ایران

افتتاح آموزشگاه آزاد فناوری سلامت، طب ایرانی و گیاهان داروئی در خمینی شهر

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۳۲۲

فعالیت‌های آموزشی درزمینه فناوری سلامت، طب ایرانی و گیاهان داروئی جهت بالا بردن سطح آگاهی و سلامت خانواده‌ها لازم و ضروری است.

آموزشگاه آزاد فناوری سلامت، طب ایرانی و گیاهان داروئی با حضورفرماندار خمینی شهر ورئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خمینی شهر این شهرستان افتتاح شد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، رضوانی فرماندار شهرستان خمینی شهر با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در زمینه ترویج، توسعه و نهادینه کردن طب سنتی ایران که در سیاست‌های ابلاغی سلامت در ابتدای سال به سه قوه ابلاغ شده است، افزود: این گونه فعالیت‌های آموزشی در جهت بالا بردن سطح آگاهی و سلامت خانواده‌ها لازم و ضروری است.

ابوطالب جلالی، مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان، ضمن قدردانی از حضور مسئولین شهرستان خمینی شهر در مراسم افتتاحیه آموزشگاه آزاد فناوری سلامت با بیان این مطلب افزود: با توجه به لزوم اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی و واگذاری امور به بخش غیردولتی با هدف ارتقاء و اقتصادی نمودن ظرفیت‌های آموزشگاه‌های آزاد هدف از ترویج طب ایرانی را تعامل و تبادل منطقی بین علم نوین و طب سنتی ایرانی دانست.

جلالی هدف از ورود سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور را به این حرفه‌ها، افزایش و تنوع بخشیدن به اشتغال کشور عنوان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز