خبرگزاری کار ایران

در شش ماهه نخست امسال صورت گرفت:

بررسی بیش از۱۰هزار پرونده متقاضیان بیمه‌های خاص

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۸۴۸

در شش ماهه اول سال ۱۶۸۹ پرونده در کمیسیون‌های بدوی و ۲۳۱ پرونده در کمیسیون‌های تجدیدنظر توسط کمیسیون‌های پزشکی مدیریت درمان تأمین اجتماعی مورد بررسی قرار گرفته است.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان اصفهان گفت: در شش ماهه اول سال ۱۶۸۹ پرونده در کمیسیون‌های بدوی و ۲۳۱ پرونده در کمیسیون‌های تجدیدنظر توسط کمیسیون‌های پزشکی مدیریت درمان تأمین اجتماعی مورد بررسی قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، علی اعتصام‎پور افزود: در کمیسیون‌های بدوی، ۱۳۰۷مورد پرونده بیمه شدگان اصلی منجر به صدور رأی شده است که برای ۴۳۷نفر ازکارافتادگی کلی اعلام شده است. همچنین از ۳۸۲ پرونده منجر به صدور رأی شده بیمه شدگان تبعی، ۲۵۱ مورد از کارافتادگی کلی اعلام شده است.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان اصفهان، تعداد پرونده وارده به کمیسیون‌های تجدیدنظر را ۲۳۱ مورد اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۹۸ مورد پرونده بیمه شده اصلی و ۳۳ مورد پرونده بیمه شده تبعی منجر به صدور رأی شده است.

اعتصام‌پور پرونده‌های وارده به کمیسیون‌های متقاضیان بیمه‌های خاص را در همین مدت ۹۸۷۲ مورد بیان کرد.

مدیر درمان اصفهان در ادامه به تشریح عملکرد شورای پزشکی در شهرهای اصفهان و نجف‏آباد اظهار داشت: تعداد پرونده‌های وارده شورای پزشکی اصفهان ۶۵۵۸ مورد و در شهرستان نجف آباد ۷۱۲ مورد بوده است.

وی تعداد روزهای استراحت ارائه در شورای پزشکی اصفهان را ۳۴۱ هزار و ۶۹۰ روز و در نجف‎آباد ۴۴ هزار و ۸۱۹ روز بیان کرد که این تعداد ۳۰۸ هزار و ۷۱۳ روز در اصفهان و ۳۳ هزار و ۷۳۰ روز در نجف‎آباد به تأیید رسیده است.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان با اعلام ۲۴۴ هزار و ۸۷۰ روز تعداد روزهای استراحت ارائه شده به پزشکان معتمد از تأیید ۲۱۶ هزار و ۳ روز در ۶ ماهه اول سال ۹۳ خبر داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز