خبرگزاری کار ایران

شهردار فولادشهر درجمع کارشناسان حمل ونقل همگانی کشور:

۷۰ درصد تصادفات جاده ای به دلیل عوامل انسانی است

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۰۵۹

با تراکم جمعیتی در شهرها مسائل ترافیکی و حمل و نقل باید مورد توجه جدی قرار گیرد چرا که این مقوله ها از شرایط خاص و وی‍‍ژه ای برخوردار است.

شهردار فولادشهر در سومین دوره آموزشی مدیران و کارشناسان حمل ونقل همگانی کشور که به میزبانی شهرداری فولاد شهر برگزار شدگفت: با استقرار ۳۲ هزار واحد مسکن مهر در کنار شهر، در آینده با افزایش جمعیت روبرو خواهیم بود که با برنامه ریزی های اصولی ارتقاء ناوگان حمل و نقل عمومی در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته است.

امیری با بیان این مطلب که بیش از ۷۰ درصد تصادفات جاده ای عامل انسانی است، تصریح کرد: مدیریت شهری باید به سمتی حرکت کند که در کنار آموزش به مدیران و کارشناسان حمل و نقل آموزش به شهروندان را نیز در دستور کار خود قرار دهد.

فرماندار شهرستان لنجان نیز با بیان این مطلب که شهرستان لنجان از لحاظ صنعتی جزو شهرستان های نمونه است، بیان داشت: وقتی شهرستانی دارای تراکم جمعیتی باشد به تبع مسائل ترافیکی و حمل و نقل هم از شرایط خاص و وی‍‍ژه ای برخوردار است.

سجاد، با تراکم جمعیتی در شهرها مسائل ترافیکی و حمل و نقل باید مورد توجه جدی قرار گیرد اظهار داشت: آموزش و فرهنگ سازی دو رکن اساسی توسعه در هر جامعه می باشد.

گفتنی است این دورۀ آموزشی با همکاری سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، اتحادیه سازمان های حمل و نقل همگانی کشور، استانداری اصفهان و شهرداری فولادشهر در سالن اجتماعات شهرداری فولادشهر برگزار گردید

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز