خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان:

نظارت پلیس در بزرگراه‌های کلانشهر اصفهان با دوربین‌های سرعت سنج

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۵۶۱

پلیس راهور استان اصفهان به منظور روان‌سازی ترافیک معابر و جاده های استان، با استفاده از امکانات و تجهیزات الکترونیکی و دوربین های سرعت سنج بر جاده ها نظارت دارد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان با اشاره به استفاده و بکارگیری امکانات و تجهیزات الکترونیکی پلیس راهور به منظور روانسازی ترافیک معابر و جاده ها گفت: با استفاده از این تجهیزات از بروز تخلفات رانندگی در جاده ها و به تبع آن وقوع حادثه جلوگیری می شود.

به گزارش ایلنا از اصفهان، سرهنگ " حسین غلامی " اظهار داشت: یکی از این تجهیزات بکارگیری دوربین های سرعت سنج ثابت و دستی در بزرگراه های کلانشهر اصفهان است و با این کار حرکات رانندگان متخلف و مخاطره آمیز زیر ذره بین پلیس قرار می‌‌گیرند.

وی با بیان برخورد پلیس راهور با رانندگان متخلف و حادثه ساز عنوان داشت: بر این اساس خودرو رانندگان متخلف متوقف و پس از اعمال قانون ترخیص می شوند.

" سرهنگ غلامی " با اشاره به اینکه یک تخلف می تواند باعثبروز حادثه جبران ناپذیری شود، تصریح کرد: برای کاهش تصادفات در استان با تدابیر اتخاذ شده فرماندهی انتظامی استان همچنین وجود گروه‌های گشت نامحسوس در بزرگراه‌ها و نقاط پر خطرو رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی شاهد شهری امن و کم خطر برای همشهریان خواهیم بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز