خبرگزاری کار ایران

برای استقبال از جشنواره فیلم کودک؛

قطار شادی در اصفهان به حرکت در می‌‌آید

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۹۰۷

قطار شادی با تزئینات مربوط به جشنواره به همراه تن پوش‌هایی که توسط افراد پوشیده می‌شود از ۱۱ مهرماه امسال به مدت چهار روز در سطح شهر اصفهان حرکت می‌کند.

مدیر عامل سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان گفت: قطار شادی، همزمان با بیست و هشتمین جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان در شهر اصفهان به حرکت در می‌آید.

به گزارش ایلنا از اصفهان، مهدی بقایی اظهار داشت: این قطار با تزئینات مربوط به جشنواره به همراه تن پوش‌هایی که توسط افراد پوشیده می‌شود از ۱۱ مهرماه امسال به مدت چهار روز در سطح شهر اصفهان فضایی شاد را برای کودکان و نوجوانان و همه اقشار جامعه تدارک خواهد دید.

وی افزود: این قطار در مناطق مرکزی و به ویژه مناطق محروم اصفهان حضور می‌یابد و موسیقی‌های این دوره از جشنواره نیز از آن پخش خواهد شد.

وی با اشاره به اهداف سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان در برنامه ریزی و برگزاری برنامه‌های جشنواره گفت: نشاط بخشی، افزایش شادابی در شهروندان، تلاش در راستای بهره‌مندی حداکثری مخاطبان اصلی جشنواره از فیلم‌ها و رونق این دوره از جشنواره از جمله اهداف ما در اجرای برنامه‌های کمیته جنبی بیست و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم کودک است.

بیست و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم کودکان و نوجوانان از ۱۱ تا ۱۴ مهرماه سال جاری به میزبانی شهر اصفهان برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز