خبرگزاری کار ایران

جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان:

دانش آموزان در طرح ولایت دانش آموزی باید آموزه‌های معرفتی را به‌خوبی بیاموزند

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۶۹۳

دانش آموزان با استفاده ازظرفیت‌ها و امکانات ایجاد شده در طرح ولایت دانش آموزی باید به بهترین شکل از این دوره بهره‌برداری کنند چرا که با آموختن این آموزه‌ها در آینده مدیران خوبی برای انقلاب خواهید شد.

جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان، درمراسم افتتاحیه طرح یاوران ولایت پیشگامان خواهر استان اصفهان در اردوگاه شهید بهشتی با اشاره به شهادت ۳۶هزار دانش آموز در سطح کشور و پنج هزار دانش آموز در استان اصفهان گفت: دانش آموزان آینده سازان ایران اسلامی هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، سردار مجتبی فدا افزود: دانش آموزان با توجه به ظرفیت‌ها و امکانات ایجاد شده لازم است به بهترین شکل از این دوره بهره‌برداری کنید و با آموختن آموزه‌های معرفتی و تحلیل وقایع لازم یکی از مدیران آینده انقلاب باشید.

وی بیان داشت: حساس بودن نسبت به وقایع اطراف خود، تحلیل صحیح از این وقایع، عمل به موقع، به اندازه و به جا، عمل حول محور ولایت از جمله ویژگی‌های دانش آموزان شرکت کننده در طرح ولایت باید باشد.

جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان اظهار داشت: شما باید بدانید که چه اتقافاتی در مدرسه، محله، منطقه و کشور در حال وقوع است، چه اتفاقاتی در غزه افتاده که فلسطینی‌ها حاضر هستند در این مدت یک هزار و ۸۸۰ شهید به اسلام تقدیم کنند. من و شما هم باید حساس باشیم و به خوبی از وقایع پیرامون خود اطلاع داشته باشیم.

سردار فدا، با اشاره به لزوم تحلیل صحیح در برخورد با وقایع پیرامونی، یادآور شد: اوایل انقلاب خیلی از جوانان نسبت به وقایع پیرامونی خود حساس بودن اما با تحلیل نادرست به گروهک منافقین پیوستند و کسانی همچون استاد مطهری و دکتر بهشتی را به شهادت رساندند. ما به واسطه این تحلیل نادرست اکنون ۱۲ هزار شهید ترور تقدیم نظام و انقلاب کرده‌ایم.

جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان(عج) بیان داشت: عمل به اندازه، به موقع و به جا یعنی اینکه کسانی همچون شهید فهمیده و شهید عزیزالهی در ۸ سال دفاع مقدس با احساس تکلیف و با عمل به موقع درخت انقلاب را آبیاری کنند.

وی افزود: اگر در فنته ۷۸ و ۸۸ و یا در صحنه‌های دفاع از انقلاب همچون روز قدس مردم شهید پرور اصفهان به موقع عمل نمی‌کردند هرگز نمی‌توانستیم ظرفیت خود در دفاع از فلسطین و مخالفت خود با اسرائیل را به جهان نشان دهیم.

سردار فدا، با بیان اینکه هر کاری که انجام می‌دهیم باید حول محور ولایت باشد، چراکه ستون و عمود خیمه انقلاب ولایت فقیه است تصریح کرد: انقلاب مصر به واسطه نداشتن حکیم فرزانه‌ای همچون رهبر معظم انقلاب، عراق به علت بهره‌نبردن از مرجعیت دینی شاهد شکست، ضرر و زیان‌های کنونی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز