خبرگزاری کار ایران

فرماندار مبارکه در آستانه هفته مهارت عنوان کرد:

اشتغال‌زایی و رونق صنعت حمل و نقل فولاد مبارکه برای این شهرستان حائز اهمیت است

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۶۵۹

مراکزآموزشی و دانشگاه‌های شهرستان مبارکه آمادگی کامل دارد تا شرایطی را فراهم کند تا نیازهای آموزشی و پژوهش‌های مورد نیازشرکت فولاد مبارکه در این شهرستان به خوبی پیگیری شود.

فرماندارشهرستان مبارکه در آستانه هفته مهارت به همراه روسای مراکز آموزشی و دانشگاهی این شهرستان به دیدارمدیرعامل فولاد مبارکه رفت و بر لزوم همکاری گسترده ترمراکز فنی و حرفه ای با فولاد مبارکه در زمینه های آموزشی و پژوهشی تاکید کرد و گفت: اقدامات این شرکت در راستای اشتغالزایی و رونق روز افزون صنعت حمل و نقل در این منطقه بسیار حائز اهمیت است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، مهدی سلیمانی ادامه داد: آثار مثبت فولاد مبارکه در دو زمینه مذکور درسطح منطقه به خوبی قابل رویت است، چرا که علاوه بر موارد فوق با توجه به ظرفیت های خوبی که درمراکزآموزشی و دانشگاهی شهرستان مبارکه موجود است یقینا می توان برای کمک به صنعت فولاد از این توانمندی ها و ظرفیت ها استفاده های گسترده تری کرد.

وی بر لزوم گسترده تر شدن هر چه بیشتر تعاملات فی مابین شهرستان مبارکه با فولاد مبارکه تصریح کردو گفت: این آمادگی در شهرستان مبارکه وجود دارد تا با فولاد مبارکه اصفهان که یک صنعت ملی است تعامل بیشتری برقرار کنیم و شرایطی فراهم نمایم تا نیازهای آموزشی و پژوهش های مورد نظر این شرکت در مراکزآموزشی و دانشگاههای شهرستان مبارکه رابرنامه ریزی کنیم.

باید در دانشگاه‌ها از مدرک گرایی فاصله بگیریم

در این نشست مدیر عامل فولاد مبارکه اصفهان نیز گفت: ارتباط فولاد مبارکه با مراکزفنی و حرفه ای، در هر دوره بنا بر شرایط سازمان، شرایط خاص خود را داشته است که درمقاطع زمانی فعلی با توجه به گستردگی فضاهای آموزشی و پژوهشی در کشورچه به لحاظ کمی و چه ازنظرکیفی شرایط خوبی فراهم شده است تا این همکاری ها بیشتراز گذشته منشا اثر واقع شود.

بهرام سبحانی ادامه داد: باید در دانشگاه‌ها از مدرک گرایی فاصله بیشتری بگیریم و خروجی دانشگاه‌ها را به سمت و سوی دانشجویان فارغ التحصیلان کار آزموده و با مهارت به کمک همه بخش ها از جمله سازمان آموزش فنی و حرفه ای پیش ببریم، تا علاوه بر باسوادی از تجربه و مهارت کافی هم برخوردار باشند.

وی با اشاره به اراده فولاد مبارکه مبنی برهمیاری هرچه بیشتر مراکز آموزشی و پژوهشی شهرستان مبارکه افزود: با توجه به نوع شغل کارکنان در فولاد مبارکه باید ازظرفیت های آموزشی موجود درمراکز فنی و حرفه ای جهت ارتقاء مهارت کارکنان این شرکت بهر برد و این پتانسیل برای خانواده کارکنان فولاد مبارکه نیزباید مورد استفاده قرارگیرد، که امیدواریم همه این شرایط با هکاری فولاد مبارکه و مسئولین شهرستان و مراکزآموزشی و تحقیقاتی مبارکه فراهم گردد.

همچنین در این دیدار روسای دانشگاه‌ها، رئیس آموزش و پرورش شهرستان مبارکه و سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان برهمکاری روز افزون فولاد مبارکه و ارتقاء دانش مهارت کارکنان و آموزش به خانواده ی این شرکت تاکید کرده و خواستاراقدامات قابل انجام از جمله ساخت تجهیزات، راه اندازی کارگاههای مشترک، اسپانسری مسابقات ملی مهارت و استفاده از ظرفیت های قابل استفاده در بخش های دولتی و خصوصی شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز