خبرگزاری کار ایران

در فصلنامه تحقیقاتی کتابخانه‌های عمومی منتشر شد:

برگزیده شدن مقاله کتابدار کتابخانه شهید توکلی فولاد شهر اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۱۰۱

مقاله کتابدار کتابخانه شهید توکلی فولاد شهر در فصلنامه تحقیقات اطلاع رسانی و کتابخانه‌های عمومی منتشر شد.

مقاله کتابدار کتابخانه شهید توکلی فولادشهر با عنوان «تاثیر مشاوره اطلاعاتی بر کاهش اضطراب کتابخانه‌ای و رفتارهای کتابخانه‌ای کاربران کتابخانه عمومی شهید توکلی فولادشهر» در آخرین شماره فصلنامه تحقیقات اطلاع رسانی و کتابخانه های عمومی منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، مرضیه باقری اظهار داشت: این پژوهش با عنوان " تاثیر مشاوره اطلاعاتی بر کاهش اضطراب کتابخانه ای و رفتارهای کتابخانه ای کاربران کتابخانه عمومی شهید توکلی فولادشهر " و به یاری دکتر احمد شعبانی(نویسنده مسئول) و دکتر محمد رضا عابدی به رشته تحریر در آمده است.

وی هدف از انجام این پژوهش، را بررسی میزان تاثیر مشاوره اطلاعاتی گروهی بر کاهش اضطراب کتابخانه ای و رفتارهای کتابخانه ای کاربران کتابخانه های عمومی عنوان نمود و افزود: این پژوهش از آن رو حائز اهمیت است که تاثیر مشاوره اطلاعاتی گروهی را بر بهبود کارآیی کاربران کتابخانه های عمومی از جهات اضطراب و رفتارهای کتابخانه ای به شیوه ای نوین مورد بررسی قرار می دهد.

باقری ادامه داد: علاقه مندان جهت دریافت متن کامل مقاله می توانند به سایتwww. publij. irمراجعه و در بخش تازه ترین مقاله ها متن کامل را دانلود کنند.

وی همچنین از پذیرش دو مقاله دیگر خود در " سومین همایش سراسری طب مکمل و سنتی با رویکرد پیشگیری و ارتقاء سلامت " خبر داد و افزود: در این مقالات که با عنوان " بررسی اثر درمانی عسل بر درمان سوختگی " و " بررسی اثر درمانی عسل در تمدن های باستان " و به صورت(oral poster presentation) پذیرش شده است به عنوان نویسنده دوم فعالیت کرده ام.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز