خبرگزاری کار ایران

معاون اموراجتماعی بهزیستی اصفهان تاکید کرد:

از آسیب‌های اجتماعی در سنین بالاتر پیشگیری کنید

asdasd
کد خبر : ۱۸۸۹۷۹

از مدیران مهدهای کودک شهرستان اصفهان انتظارداریم که در شاخص‌های کمی، نظارت خود را ارتقاء بخشند؛ زیرا این موضوع باعثارتقای سطح شاخص های کیفی در سطوح بالاتر می‌شود.

معاون اموراجتماعی بهزیستی استان اصفهان درگردهمایی مدیران مهدهای کودک شهرستان اصفهان گفت: هدف ما از برگزاری این جلسه آشنایی بیشتر با برنامه ها و سیاست‌های کاری، و شنیدن نقطه نظرات، پیشنهادات و انتقادات سازنده شما عزیزان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، مهدی غیور؛ با اشاره به ارزیابی خوب و مثبت، کارشناسان بهزیستی کشور، ازعملکرد بهزیستی استان اصفهان بویژه ابراز رضایتمندی ازعملکرد مهد ها ی کودک درسطح استان، مدیریت و درایت مدیران مهد های کودک را، در این زمینه در خور ستایش خواند. و از این بزرگوران تقدیر کرد.

معاون اموراجتماعی بهزیستی استان اصفهان خطاب به مدیران مهد های کودک گفت: انتظار ما از شما این است که در شاخص‌های کمی، نظارت خود را ارتقاء بخشید زیرا این موضوع باعثارتقای سطح شاخص های کیفی در سطوح بالاتر می‌شود.

غیور، خواستار تدوین و ارائه برنامه های راهبردی، در خصوص اقدامات پیشگیرانه، مراقبتی و تربیتی در مهد های کودک و انعکاس آن به سازمان بهزیستی شد.

وی مهد کودک را اولین مقطع اجتماعی برای کودکان دانست و گفت: لازم است با اجرای برنامه های آموزشی مدون و مستمر در مهد های کودک، از بروز آسیب های اجتماعی در مقاطع سنی و تحصیلی بالاتر پیشگیری شود.

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان اصفهان برگزاری گارگاه های آموزش مهارتهای زندگی، مهارت‌های مقابله باخشم، مهارت نه گفتن، حل تعارض و غیره را از جمله برنامه های موثر در پیشگیری از آسیب های اجتماعی در سنین بالاتر برشمرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز