خبرگزاری کار ایران

توسط محیط‌بانان پارک ملی کلاه قاضی صورت گرفت:

دستگیری ۶ شکارچی متخلف در زیستگاه‌های طبیعی اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۸۸۴۵۹

شش نفر متخلف که به صورت غیر قانونی وارد پارک ملی کلاه قاضی شده و اقدام به تعقیب آهوان منطقه کرده بودند، دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شده و دو دستگاه خودروی آنها توقیف شد.

طبق قوانین سازمان حفاظت محیط زیست، ورود به پارک‌های ملی بدون کسب مجوزهای قانونی جرم محسوب شده و شروع به شکار جانوران وحشی نیز برخلاف مقررات قانون شکار و صید قابل تعقیب و مجازات ‌است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان؛ همچنین حکم قضایی جهت متخلفین شکار در منطقه حفاظت شده کهیاز صادر شد.

گفتنی است، برای متخلفینی که اقدام به شکار غیرمجاز یک رأس میش و یک رأس بره وحشی در منطقه حفاظت شده کهیاز کرده بودند، حکم قضایی صادر شد. طبق این حکم و براساس قوانین موجود؛ متخلفین یاد شده به پرداخت جریمه نقدی به مبلغ ۳۶ میلیون ریال جهت ضرر و زیان وارده به محیط زیست در حق صندوق دولت محکوم شدند.

حائز اهمیت است که در یک اقدام زیست محیطی دراستان اصفهان، گزارش مربوط به تجزیه و تحلیل آمار و اطلاعات و تولید پسماندهای پزشکی نیز در این در استان تهیه شد.

با توجه به اهمیت مدیریت اصولی و صحیح پسماندهای پزشکی؛ اطلاعات مربوط به کمیت، کیفیت و نحوه مدیریت پسماندهای پزشکی بیمارستان‌های استان اصفهان مورد مطالعه و بررسی قرار گرفت. در این طرح اطلاعات جمع آوری شده وضعیت موجود مورد بررسی و آنالیز قرار گرفته و در انت‌ها راهکارهایی به منظور بهبود بخشیدن به وضعیت موجود مدیریت پیشنهاد شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز