خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد:

۲ باند بزرگ سرقت منزل و مغازه در اصفهان منهدم شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۷۲۷۸

بیش از یک میلیارد ریال اموال مسروقه از دو باند بزرگ سرقت منزل و مغازه در اصفهان کشف شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: پلیس آگاهی در یکسال اخیر از موفقیت‌های خوبی برخوردار بوده و تحرکات باندهای تبهکاری و سازمان یافته را نه تنها در استان بلکه در کل کشور متوقف کرده و به جرات می‌توان گفت که این یکی از افتخارات فرماندهی انتظامی استان اصفهان است.

به گزارش ایلنا از اصفهان؛ سردار «عبد الرضا آقاخانی» از انهدام دو باند بزرگ سرقت منزل و مغازه در عملیات ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی استان خبر داد و اظهار داشت: سارقان ۷ نفر هستند که همگی آن‌ها غیر بومی و ساکن استان‌های همجوار می‌باشند و به منظور انجام اعمال مجرمانه خود منازلی را در شهر اصفهان اجاره می‌کردند.

وی ادامه داد: در پی وقوع سرقت‌های منزل در محدوده جنوب و غرب شهر اصفهان موضوع به صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان قرار گرفت و سرانجام با یک کار ویژه پلیسی و عملیاتی سرنخ‌هایی از تردد چند سارق سابقه دار از یکی از استان‌های همجوار به استان به دست آمد.

سردار آقاخانی تصریح کرد: با شناسایی خودروهای سارقان سرانجام اعضای این باند در یک عملیات ویژه دستگیر شدند که در بازرسی از منزل استیجاری آن‌ها مقادیر قابل توجهی از اموال به سرقت رفته از منازل مردم کشف شد.

سردار آقاخانی در ادامه به انهدام باند سرقت مغازه‌های سطح شهر اصفهان نیز اشاره کرد و گفت: اعضای این باند هم که بیشتر با روش تخریب قفل و تخریب دیوار مغازه‌های سوپرمارکت اقدام به سرقت از آن‌ها می‌کردند نیز غیر بومی بوده و در یکی از محله‌های شهر اصفهان اقدام به اجاره کردن منزل کرده بودند و در ساعات خلوت و نیمه‌های شب اقدام به سرقت می‌کردند.

فرماندهی انتظامی استان با بیان اینکه از مخفیگاه این سارقان تنها یک میلیون تومان کارت شارژ تلفن همراه کشف شده است، بیان داشت: با تلاش ماموران در بازرسی از منزل استیجاری این مته‌مان نیز تعداد قابل توجهی از اموال مسروقه شامل برنج، روغن، زعفران، فندک، سیگار و… کشف شده است.

وی با بیان اینکه مته‌مان تا کنون به ۱۱۰ فقره سرقت اعتراف کرده‌اند عنوان داشت: با اعتراف صریح اعضای این باند، پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تمامی سارقان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی داده شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز