خبرگزاری کار ایران

به منظور تامین رفاه مسافران تابستانی اصفهان؛

ناوگان جدید حمل و نقل با خودرو های مدرن و مجهز راه اندازی شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۴۰۳۲

اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان برای ارائه خدمات مناسبتر به مسافران، علاوه بر ناوگان اتوبوس، مینی‌بوس و خودرو سواری، ناوگان حمل و نقلی از خودرو های سواری سوناتا، هیوندا النترا و جیلی راه اندازی کرده است.

با پایان یافتن ماه مبارک رمضان، فصل دوم سفر‌های تابستانی آغاز می‌شود و مردم برای گذراندن اوقات فراغت خود در ایام تابستان به سراسر کشور سفر خواهند کرد؛ استان اصفهان نیز از این قاعده مستثنی نبوده و هر ساله میزبان تعداد زیادی از مسافران بوده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان؛ سرپرست اداره مسافر اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان با اشاره به اینکه استان اصفهان در تابستان سال ۹۲ میزبان بیش از ۴ میلیون و ۲۴۴ هزار مسافر طی ۲۸۵ هزار سفر بوده است گفت: با توجه به زمان محدود سفر‌ها پیش از شروع ماه رمضان، پیش بینی می‌شود امسال با شروع دور دوم سفرهای تابستانی شاهد افزایش ۵ درصدی حجم سفر‌ها نسبت به سال گذشته باشیم.

باقر کیانی اظهار داشت: اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان با همکاری کانون انجمن‌های صنفی، مدیران شرکت‌های حمل و نقل، انجمن‌های صنفی حمل ونقل استان، اداره کل راه و شهر سازی، اورژانس جاده‌ای، هلال احمر، گشت پلیس و پایگاه‌های امداد خودرو در راه‌های مواصلاتی استان آماده ارائه خدمت به مسافران و هم استانی‌های عزیز است.

کیانی افزود: این اداره کل برای ارائه خدمات مناسب‌تر به مسافران و تامین رفاه آنان در طول سفر علاوه بر ناوگان اتوبوس، مینی بوس و خودرو سواری، ناوگان حمل و نقل جدیدی با خودرو‌های مدرن و به روز راه اندازی کرده است.

وی در این خصوص تصریح کرد: مردم استان اصفهان و مسافران محترم می‌توانند از خودروی سواری سوناتا، هیوندا النترا و جیلی به عنوان خودروهای مدرن و مجهز درسفرهای خوداستفاده کنند.

بهره برداری رسمی از این ناوگان با پایان یافتن ماه مبارک رمضان و شروع دور فصل دوم سفرهای تابستانی آغاز خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز