خبرگزاری کار ایران

به میزبانی اصفهان برگزار شد

اولین جلسه ی هم اندیشی مدیران کل روابط عمومی استاندداری های کشور

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۵۹۷

اولین جلسه ی هم اندیشی مدیران کل روابط عمومی استانداری ها در راستای اصلاح ساختار و تشکیلات ادارات کل روابط عمومی استانداری ها تشکیل شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان در اولین جلسه ی هم اندیشی مدیران کل روابط عمومی استانداری های اصفهان، البرز، اردبیل، خراسان جنوبی، خوزستان، زنجان، قزوین و مرکزی؛ که در خصوص اصلاح ساختار و تشکیلات ادارات کل روابط عمومی استانداری ها و با میزبانی و محوریت استانداری اصفهان تشکیل شد، اظهار داشت: حضور مدیران کل روابط عمومی های استانداری های کشور در اصفهان فرصتی مغتنمی است که همه ی مدیران در جریان مسائل و فضای عمومی استان قرار گیرند.

به گزارش ایلنا از اصفهان، محمد علی طرفه موضوع خشکسالی و خشکی زاینده رود را از جمله محدودیت های استان اصفهان عنوان کرد و افزود: این محدودیت ها چالش هایی را برای استان ایجاد کرده است و از دید کارشناسان روابط عمومی این پدیده اثر منفی در عموم مردم گذاشته است.

وی با بیان اینکه روابط عمومی ها تعاریف و وظایف ویژه ی خود را دارند، تصریح کرد: ورود یک روابط عمومی فعال در داخل مجموعه های مدیریتی تاثیر مثبتی در اطلاع رسانی خدمات به عمومی مردم خواهد داشت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان به تاثیر روابط عمومی ها در جامعه اشاره کرد و ادامه داد: روابط عمومی های فرهنگی در ایجاد مشارکت مردم با مسئولین مربوطه، افزایش رضایتمندی مردم از فعالیت های انجام شده ی دستگاه ها و همچنین انتقال نیازهای مردم به مجموعه های داخلی تاثیر گذار خواهند بود.

وی به نقش دوم روابط عمومی ها اشاره کرد و افزود: روابط عمومی های استانداری ها وظیفه ی عام تری دارند و این روابط عمومی ها وظیفه ی اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی را در ارتباط با کل استان بر عهده دارد.

معاون عمرانی استاندار اصفهان با بیان اینکه در مواردی بر اثر بی توجهی مشکلاتی در داخل استان ایجاد می شود، گفت: در بعضی از مواقع جای خالی بسیاری از فعالیت ها در افکار عمومی و ارتباطات مردمی خالی است و احساس می شود که روابط عمومی ها نتوانسته اند اطلاعات فعالیت های انجام شده را به خوبی منعکس نمایند.

وی یادآور شد: روابط عمومی های وابسته به وزارت کشور و استانداری ها با توجه به جایگاه ویژه ی این مجموعه ها، جایگاه ویژه ای را در بین دیگر مجموعه ها باید داشته باشد.

طرفه ابراز امیدواری نمود که سطح فعالیت روابط عمومی ها هم در سطح ساختاری و هم در سطح فعالیت ها در استان ها ارتقا یابد و شاهد آثار مثبت این اقدامات در فضای عمومی کشور باشیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان با اشاره به تاکیدات حضرت امام و رهبر معظم انقلاب در اطلاع رسانی اقدامات دولت گفت: در خصوص انتقال اطلاعات اقدامات دولت به مردم، با انتظارات مردم و رهبر معظم انقلاب فاصله داریم و احساس می شود که هنوز نتوانسته ایم اطلاع رسانی دقیقی به مردم داشته باشیم.

گفتنی است در اولین جلسه ی هم اندیشی مدیران کل روابط عمومی استانداری ها پس از بحثو بررسی اظهار نظرات مدیران کل مدعو، ساختار پیشنهادی ادارات کل روابط عمومی استانداری ها و همچنین تشکیلات پیشنهادی روابط عمومی فرمانداری ها و بخشداری ها جهت پیشنهاد به وزارت کشور به تصویب رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز