خبرگزاری کار ایران

با حضور وزیر صنعت و معدن صورت می گیرد:

تجلیل از۴۱ واحد نمونه صنعتی و معدنی استان اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۴۴۰

در ۵ تیرماه و با حضور وزیر صنعت و معدن از ۴۱ واحد نمونه صنعتی و معدنی استان اصفهان و چند تن از پیشکسوتان و بزرگمردان عرصه صنعت و معدن تقدیر به عمل می آید.

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران از برگزاری همایش بزرگداشت روز صنعت و معدن در استان اصفهان با حضوروزیر صنعت خبر داد و گفت: این مراسم پنجم تیرماه با حضور وزرای صنعت، معدن و تجارت و تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سالن نقش جهان سپاهانشهر اصفهان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، سیدعبدالوهاب سهل آبادی با اعلام این خبرافزود: با توجه به اهمیت تولید در اقتصاد کشور به ویژه در شرایط کنونی این مراسم امسال هم مانند سال های قبل با هدف گرامیداشت تولید ملی برپا می شود.

وی ادامه داد: در این مراسم از ۴۱ واحد نمونه صنعتی و معدنی استان و چند تن از پیشکسوتان و بزرگمردان عرصه صنعت و معدن تقدیر به عمل می آید.

سهل آبادی گفت: این مراسم توسط خانه صنعت، معدن و تجارت استان، اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و با همکاری استانداری، شهرداری اصفهان، شرکت شهرک های صنعتی استان، فولاد مبارکه، ذوب آهن و انجمن صنفی کارفرمایان استان برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز